czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?

171. Data: 2003-10-23 10:46:06

Temat: Odp: Odp: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn624a$bh$...@a...news.tpi.pl...

> No cóż, od osoby nieprzeciętnie inteligentnej oczekiwałabym znajomości
> pojęcia "metafora" oraz podstawowych frazeologizmów języka ojczystego.
> A w kwestiach merytorycznych masz coś do powiedzenia (pardon - napisania)?

Zapewne nie :)
Chciałabym tylko dowiedzieć się, dlaczego, skoro z moich wypowiedzi
wyczytałaś "mówienie (pisanie) o sobie z więcej niż nutką pychy w głosie" to
jakim cudem nie udało Ci się wyczytać tembr mojego głosu? Przecież powinno
być to równie łatwe - skoro wymyśliłaś sobie jedno, mogłabyś wymyślić sobie
również drugie, czyż nie??

O takiej manipulacji myślałam i niezmiennie Ci jej gratuluję.

A teraz, na koniec, oświadczenie :)

Po głębszym zastanowieniu się, dochodzę do wniosku, że (nie ma się co
szarpać i przekonywać, że jestem taka jak uważam ja i ludzie, którzy mnie
znają) macie rację - jestem kompletnie przeciętna. I każdemu takiej
przeciętności życzę ;))))

I oczywiście - wszyscy ludzie na świecie są równie inteligentni. Tylko
niektórzy do perfekcji opanowali sztukę maskowania się ;))

pozdrawiam

Monika

172. Data: 2003-10-23 12:48:25

Temat: Re: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn7rd0$5lr$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...
|No to dlaczego w postach Moniki z zastanawiającą częstotliwością pojawiają
|się wartości IQ (w znaczeniu "w życiu nie umówiłabym się z kimś, kto ma <
|100)? Skoro ani nie mierzyła swojego, ani partnerów. A co "odczuwania" - nie
|rozumiem, skąd założenie Moniki, że ktoś uwazany przez nią za inteligentnego
|ma IQ w okolicy Einsteina.

Stereotypy i projekcja wlasnego chciejstwa?

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

173. Data: 2003-10-23 13:30:41

Temat: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn7rd0$5lr$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
nie
> rozumiem, skąd założenie Moniki, że ktoś uwazany przez nią za

Wiesz ile miał Albert ?? To powiedz mi, jak 135 (maksymalna wartość
pojawiająca się w moich postach, nota bene wcale nie wymieniona jako
wartość, którą odczytuję czy ustalam - czyli w zupełnie innym kontekście,
niż Ty twierdzisz) może być "w okolicy" Einsteina?

W którym momencie napisałam, że jak kogoś uważam za inteligentnego to ma
np.160 IQ? Możesz coś zacytować??

Dlaczego wymyślasz takie hasła ?? Czyżby to co ja napisałam nie wystarczało
Ci i musisz sobie kreować moje poglądy i moje wypowiedzi ?? IMHO
zagalopowałaś się.

Mało tego, napisałam, że nie ma znaczenia czy ktoś ma 130 czy 135, ale
potrafię zauważyć róznicę między 80-100 a 130. A Ty dorabiasz do tego
ideologię, że uzurpuję sobie prawo do uznawania, kto ma IQ w wysokości
Einsteina. Ile w Twoich interpretacjach jest prawdy? Czy to uczciwe tak
wprowadzać w błąd kogoś, kto nie czytał tego długiego wątku a tylko
przeczyta Twoją wypowiedź?

Kolejny raz manipulujesz sobie dowolnie moimi poglądami. Interpretujesz je
bardzo dowolnie i przedstawiasz jako moje. Może podyskutuj z moimi własnymi
poglądami, a nie z tym, co sobie wydumasz i nakłamiesz na ich temat ?? Na
pewno znajdzie się wiele kwestii, w których mamy inne zdanie - podrzuć tylko
propozycję. Nie musisz zmyślać !

Miałam się już nie odzywać, ale nie zdzierżyłam, bo ktoś czytając Twój post
może myśleć, że komentujesz moje autentyczne poglądy i słowa a nie własne
wymysły.

Monika

174. Data: 2003-10-23 13:38:37

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jedna pani chciała pochwalić się jaki to wspaniały wynik uzyskała
> więc napisała post i proszę jaką fajną dyskusję wywołała,
> co więcej archiwa zapamietały mam IQ = xxx nie byle co prawda ;)
>
> Jacek
Jacku, nie o to chodzilo. Myslalam po prostu o tym, ile osob wzielo udzial w
tej zabawie oraz w jaki sposob podchodza do tematu IQ. Przeznaje, ze
powinnam inaczej sformulowac pytanie, ale juz za pozno na zmiane.
A juz zupelnie nie chodzilo mi o chwalenie sie, czy o slad w archiwum:)
pozdrawiam
cari

175. Data: 2003-10-23 15:09:03

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> "Ale masz jakieś wsparcie?"

Jesli doswiadczenie mozna nazwac wsparciem to tak:)

> A jak sprawdziła?

No jak chocby testem o ktorym tu dyskutujemy.

> JoP

Gosia

176. Data: 2003-10-23 17:40:06

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "moonwalker " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kompleksiki materialne wychodzą?? Nie pisałam o biedzie, tylko o dnie.
> Zostałam sama, z 4 miesięcznym dzieckiem, bez wykształcenia i z myślami
> samobójczymi i wstrętem do mężczyzn... A wcześniej był gwałt i parę innych
> niemiłych spraw....

A pozniej zapewne byla psychoterapia, podczas ktorej jakis mniej lub bardziej
inteligentny psycholog zrobil standardowe "pranie mozgu", czyli wbil mlotkiem
do glowy, ze jestes wyjatkowo inteligentna, zdolna, ponadprzecietna, itp.
Tylko jak widac po Twoich postach chyba nieco przesadzil...

moonwalker

177. Data: 2003-10-23 18:03:17

Temat: Re: Odp: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "moonwalker " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas mówię, że inteligencję poznaję po rozmowie

To jestes w bledzie. Ludzie naprawde wybijajacy sie inteligencja ponad
przecietna (ale mowimy konkretnie o IQ !) sa czesto (nie mowie, ze zawsze)
zamknieci w sobie, w swoim swiecie i typowe "zycie towarzyskie" bywa niekiedy
sporym problemem. Jak nie wierzysz to poczytaj zyciorysy uczonych itp.,
ktorym posmiertnie zbadano IQ i nazwano geniuszami... Ciekaw jestem, czy
mialabys o czym z nimi rozmawiac. Owszem piszesz, ze nie chodzi o IQ na
poziomie Einsteina, ale mimo wszystko, chce Ci uzmyslowic (i mysle, ze spora
grupa osob sie ze mna zgodzi), ze inteligencji w wiekszosci przypadkow nie da
sie stwierdzic w rozmowie towarzyskiej. I tak np. jakis czas temu czytalem
artykul (zrodla nie podam, bo nie pamietam) o chlopaku swietnie grajacym w
szachy i odnoszacym miedzynarodowe sukcesy. I zaloze sie, ze jego IQ jest
wysoko powyzej przecietnej (bo szachy akurat sa gra wybitnie sprawdzajaca
inteligencje). Taki czlowiek nie ma znajomych, przyjaciol, itp. Problemem
jest dla niego z kimkolwiek pogadac o typowo ludzkich, przyziemnych sprawach,
jedynie problemy szachowe stanowia wartosc. I zalozylbym sie, ze gdybys go
spotkala nie wiedzac kim jest, uznalabys, ze ma iloraz grubo ponizej setki.
Tak wiec szanowna kolezanko piszesz HEREZJE - IQ i prowadzenie ciekawej
towarzyskiej rozmowy to dwie rozne sprawy.

pozdrawiam
moonwalker

178. Data: 2003-10-23 18:49:31

Temat: Re: Odp: czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
Od: "moonwalker " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

( badalismy sobie w TVN)

To tak jak byscie sobie wcale nie badali. Dla przykladu koledze, ktory nalezy
do Mensy (>148) wyszlo chyba 110. Oczywiscie tak samo uwazam, ze ludzie o
roznych IQ moga sie swietnie dogadac, chodzilo mi tylko o to, ze test byl do
bani. Juz chociazby w internecie mozna znalezc jakies lepsze testy.

> Ten czas pikajacy dobija.O ile w czesci humanistycznej czasu mialam duzo w
> matamatyce mi sie jaks skurczyl, siatki byly koszmarem a 'znajdz szczeguly'
> latwizna.

IMHO najlepsze sa testy polegajace TYLKO na dopasowaniu kolejnego obrazka
uzupelniajacego jakis uklad.

pozdrawiam
moonwalker

179. Data: 2003-10-23 20:02:33

Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moonwalker "

> To jestes w bledzie.(ciach)
No i właśnie pokazałeś brak swojej..
Asia

180. Data: 2003-10-23 20:46:12

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cari" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
> powinnam inaczej sformulowac pytanie, ale juz za pozno na zmiane.
> A juz zupelnie nie chodzilo mi o chwalenie sie, czy o slad w archiwum:)

Przyznaje że gdybym przeczytał to co chciałas napisać a nie to co napisalaś,
napisałbym że to bylo bardzo ciekawe doświadczenie.
I bardzo podobał mi się ten program

JAcek

"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!
aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
(SPAM) info
dlaczego dzieci niekochane, z rodzin o problemach
Re: kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce