Re: kursy przedmałżeńskie-b.szybkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce

1. Data: 2003-10-16 16:10:18

Temat: Re: kursy przedmałżeńskie-b.szybkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce
Od: "cuba" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o Wrocław.

2. Data: 2003-10-16 17:34:14

Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie wiem jak we Wroclawiu ale ja w swoim miescie chodzilam calkiem normalnie
na kurs ktory trwal cale 3 tygodnie...a nie trzy miesiace. Zajrzyj do
jakiejkolwiek parafii i sie zorientuj - maja tam rozpiske wszystkich kursow
organizowanych na terenie calego miasta...moze beda tez krotsze?

Pozdrawiam
Mubuzia

3. Data: 2003-10-17 08:43:50

Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mubuza" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ukończeniu
> m-ce!!!

Na poczatku gratulacje. Ja zrobiłam tylko ze 3 lata temu w kościele na
Dominikańskim byłam na 4 spotkaniach. Wiem że tam było najszybciej

kursy przedmałżeńskie-b.szy bkie ukończenie bez chodzenia 3 m-ce
Poradźcie co na chrzciny .....
Czy to jest to samo?
Koledzy z ośrodka podpalili go, wybili zęby i wyrzucili przez okno
Artykul o plotce - prosba