aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie

1. Data: 2003-10-19 17:50:03

Temat: aukcja na rzecz Marcinka Bajera- ponowienie
Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani rozreklamujcie gdzie się da link do tej aukcji, bo aukcja się
zatrzymała :-( i od paru dni nikt nie licytuje.
Wiem,że się narzucam, że trudno o kasę itp., ale może ktoś jeszcze nie
wie o tej aukcji a chciałby w niej uczestniczyć, wszak 5 zł to nie
majątek :-)

Marcinek Bajer jest przedszkolakiem w tym samym przedszkolu co Karolka.
W sierpniu miał przeszczep szpiku, w przedszkolu cały czas na bieząco
zbieramy pieniądze na jego leczenie, bo pomimo przeszczepu dziecko
potrzebuje leków zeby przeszczep nie został odrzucony. Marcinek teraz
lezy w klinice we Wrocławiu. Rodzcie dysponują pełną dokumentacja
Marcinka, więc jakby ktos nie uwierzył- zapraszam m...@w...pl
pytajcie, razem z rodzicami postaramy sie odpowiedziec na nurtujące
pytania.Ponieważ nie chcielismy prosic o kolejne pieniądze, wpadłam na
pomysł aby zorganizowac aukcje na rzecz Marcinka. 1-sza aukcja to auckja
moich prywatnych pocztówek zbieranych przez 20 lat mojego zycia.
Wszystkie są ze zwierzakami, jedne są w idealnym stanie inne w troche
mniej, ale ogólnie są ok i chciałabym je sprzedać po 5 zł za sztukę.
Sztuk mam 377 wszystkich. Stad poniższy link do aukcji. Jeśli nie
możecie pomóc poprzez licytacje czy wpłatę, to prosze o rozreklamowanie
tego linku / maila gdzie się da. Miejmy nadzieję, że sie uda.

Szczegóły aukcji na rzecz Marcinka Bajera:

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/
Moje aukcje:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?
uid=1475411&showing_type=text&nolimit=1&order=t