czy lodówka może stać wa garażu

11. Data: 2006-05-31 18:48:10

Temat: Re: czy lodówka może stać wa garażu
Od: "W105" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eskimos kupił żonie lodówkę wstawił do igloo .Przychodzi sąsiad i pyta się
po co ci lodówka przecież u nas jest zimno. ano żeby zona się ogrzała

12. Data: 2006-06-01 14:06:15

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nowa to lepiej nie ryzykować, jest tam kompresor, silnik, a tam
jakieś łożysko, cos sie nagrzewa, gdzieś może skroplić sie para, coś
zardzewieje...tak mi sie tylko teoretycznie nasuwa.
Pdr.Mariusz

13. Data: 2006-06-01 17:41:51

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wróć i czytaj powoli. Zacznij od mojego pierwszego zdania.
> pozdr. Jerzy
Ten staroć z mechanicznym termostatem jak widzę jest lepszy od tych nowoczesnych
na procesorach. Po co komu lodówka co utrzymuje temperaturę do trzeciego miejsca
po przecinku i przewiduje kiedy będę chleb chcial posmarować masłem. A jak
porownać koszt niepsującego się termostatu z kosztem nawalającej elektroniki to
nawet jak ta nowoczesna zużyje 5% prądu mniej to przy naprawie wysuszy kieszeń.
A jaki to problem kupić lodowke wywalić z niej elektronikę i założyć niezawodny
i tani termostat mechaniczny. Wtedy będzie pracowała w każdych warunkach a nie
tylko w klimatyzowanych pomieszczeniach. Tomek

14. Data: 2006-06-02 06:23:42

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1 Jun 2006 19:41:51 +0200, na pl.rec.dom, Tomek napisał(a):

> [...]
> i tani termostat mechaniczny. Wtedy będzie pracowała w każdych warunkach a nie
> tylko w klimatyzowanych pomieszczeniach. Tomek

Te tanie masterkooki sa na termostatach, wogole lodowki tanei sa na
termostatach, ale nie sa w stanie pobic starych miskow, polarow, problem
tylko taki ze te stare nadaja sie jedynie do garazy, ze wzgledu na glosnosc
pracy

15. Data: 2006-06-05 11:16:37

Od: "Marcin" <mąćg@gądów.wróćłąw.pł> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DwaSkrzydla" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli nowa to lepiej nie ryzykować, jest tam kompresor, silnik, a tam
> jakieś łożysko, cos sie nagrzewa, gdzieś może skroplić sie para, coś
> zardzewieje...tak mi sie tylko teoretycznie nasuwa.

Silnik pracuje w kąpieli olejowej w hermetycznym układzie, a wykraplaniu
się czegokolwiek z powietrza na elementach układu raczej skutecznie
zapobiega ciepło, które w dużych ilościach jest oddawane przez skraplacz
i sprężarkę. Ja bym tu nie siał paniki.

--
Marcin

sofa mazur comfort