czy macie problemy z poczta?

1. Data: 2001-04-12 09:15:18

Temat: czy macie problemy z poczta?
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl>
Data: 12 kwietnia 2001 11:14

Bardzo prosze, sprawdzie, czy mozecie do kogokolwiek wysylac listy na priva,
bo ja nie moge absolutnie do nikogo.
Przy jakimkolwiek poscie, gdy klikne "odpowiedz nadawcy" pojawia sie napis
"blad logowania" albo jeszcze inny nieco dluzszy.
Jak to cos z moja poczta, to pewnie trzeba bedzie calosc przeinstalowac i
nie wiem, co potrace - moze wszystko?
Bardzo prosze o jakies wskazowki.

pozdrawiam
Basia

aha, na liste moge pisac bez problemow.

1. Data: 2001-04-12 09:45:39

Temat: Re: czy macie problemy z poczta?
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
> "blad logowania" albo jeszcze inny nieco dluzszy.
> Jak to cos z moja poczta, to pewnie trzeba bedzie calosc przeinstalowac i

a ja z kolei od wczoraj, gdy wchodze na prk to mi skrzynka pada :-(
zawiesza sie...ale to moze byc wina netszkapy, choc skoro mowisz, ze i u
Ciebie klopoty, to...?

dla sprawdzenia sle tez do Ciebie

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-04-12 10:57:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> a ja z kolei od wczoraj, gdy wchodze na prk to mi skrzynka pada :-(
> zawiesza sie...ale to moze byc wina netszkapy, choc skoro mowisz, ze i u
> Ciebie klopoty, to...?

Przed chwilą miałem to samo - Netscape 4.75, serwer news.pg.gda.pl
Przy otwieraniu "kuchni" (i tylko kuchni) Szkapa się wywalała.
Musiałem wyrżnąć grupę i zapisać się jeszcze raz
Odpukać - na razie działa
Boję się pomysleć, co bedzie jutro: Wielki Piątek Trzynastego :)))

sadyl

1. Data: 2001-04-12 11:21:55

Temat: Re: czy macie problemy z poczta?/po klopocie!
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl>
> Temat: czy macie problemy z poczta ?
> Data: 12 kwietnia 2001 11:14

Moj kochany mezulek przeinstalowal mi Outlooka, nic nie stracilam.
Lacznosc odzyskana!!!!!!!!

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-12 12:27:23

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Przed chwilą miałem to samo - Netscape 4.75, serwer news.pg.gda.pl
> Przy otwieraniu "kuchni" (i tylko kuchni) Szkapa się wywalała.
> Musiałem wyrżnąć grupę i zapisać się jeszcze raz
> Odpukać - na razie działa

ja mam serwer nasz - firmowy (rmf). Jak sie wywala (grupa), to ja
wywalam ja - menedzer zadan.
czyli to wina grupy.... ale czemu tylko prk???

--
Anna

"C.K. Kuchnia" Roberta Makłowicza
zakąski