czy potrzebne przepisy na ciasta?

1. Data: 2002-11-28 20:38:57

Temat: czy potrzebne przepisy na ciasta?
Od: q...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam
wlasnie koncze sciaganie prawie wszystkich przepisow z grupy na ciasta-czy
przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone
elka z lublina

1. Data: 2002-11-28 20:57:28

Temat: Re: czy potrzebne przepisy na ciasta?
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie koncze sciaganie prawie wszystkich przepisow z grupy na ciasta-czy
> przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone
> elka z lublina

Jeżeli z grupy to chętnie skorzystam.
Aga

1. Data: 2002-11-28 21:28:24

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ciasta-czy
> przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone

To jak już się natrudziłaś, to ja fcem tesh :-)))

Pzdr
Paweł z Lublina

1. Data: 2002-11-29 06:38:59

Od: "Niunieczka" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> witam
> wlasnie koncze sciaganie prawie wszystkich przepisow z grupy na ciasta-czy
> przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone
> elka z lublina

Ja tez, ja tez, ja tez ;o)
Niunieczka

1. Data: 2002-11-29 06:52:04

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunieczka" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:6...@n...onet.pl...
> >
> Ja tez, ja tez, ja tez ;o)
> Niunieczka

O ile można to ja też poproszę.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-11-29 07:36:08

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie koncze sciaganie prawie wszystkich przepisow z grupy na ciasta-czy
> przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone
> elka z lublina

Ja też poproszę :-)
agnicha

1. Data: 2002-11-29 07:47:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam
> wlasnie koncze sciaganie prawie wszystkich przepisow z grupy na ciasta-czy
> przydadza sie komus-moglabym rozsylac poczta albo zrobic strone
> elka z lublina

Witaj!
Bardzo sie musialas natrudzic - tych przepisow sa setki!
Mysle, ze najlepiej byloby, gdybys zrobila strone (o ile autorzy przepisow nie
maja nic przeciwko temu - ja nie mam co do moich).
W przeciwnym wypadku poprosze na priv.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-11-29 08:04:11