Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?

Data: 2004-02-21 23:51:55
Temat: Re: czy sa tu studenci UG? (psychologia)?
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "eM.Ka" <a...@...stopce>
news:c18k3j$ivf$2@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> czy "pusto w głowie" to tylko i wyłącznie przenośnia?
> czy ruganie stosuje się tylko i wyłącznie do ludzi? a zwierzęcia to
> nie można zrugać?
> to co ja wolę, a co jest to ogromna różnica... niestety
> --
> Pozdrawiam, Maciek

Oczywiście, że "pusto w głowie" to wyłącznie przenośnia.
Przecież każdy żywy człowiek ma mózg który jednakże
nie zawsze spełnia swoje funkcje. ;)
Zrugać można także konia, słonia i kamień na drodze.
Można też kląć i złorzeczyć na deszcz jeśli pada a nie ma
się przy sobie parasola. Pogadać można z obrazem
i telewizorem ale nic nie zastąpi żywego człowieka.
Ruga się człowieka jeśli jego zachowanie komuś "podpadło"
Ruga się po to by dać temu człowiekowi "do myślenia" :-)
\|/ re: