czy sie rozni aspiryna od paracetamolu?

11. Data: 2006-01-11 16:36:04

Temat: Re: czy sie rozni aspiryna od paracetamolu?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redtown" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:dq1j0f$si7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jestem złośliwy. Ano, bo jakże tak można takie głupoty wypisywać.
> Jaką masz wiedzę i doświadczenie, które pozwalają oceniać potencjał
> uzalezniający paracetamolu ? ;] Przyjętym jest, iż nie wypowiada się
> na tematy o których nie ma się zielonego pojęcia - wprowadza to
> niepotrzebny chaos, zamęt - a po co to komu... ?

to jest grupa dla laikow, kazdy kto otrzymuje odpowiedz, nie ma pewnosci,
czy porada jest prawidlowa, czy nie. ale naprawde sa tysiace sposobow, zeby
grzecznie polemizowac, czy DYSKUTOWAC (zgodnie z zalozeniem grypy
dyskusyjnej), a nie wypisywac takie rzeczy, jak ty:(

12. Data: 2006-01-11 18:30:39

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tematy o których nie ma się zielonego pojęcia - wprowadza to
> niepotrzebny chaos, zamęt - a po co to komu... ?

Jeżeli uważasz, że się mylę i masz podstawy do tego by obalić moje
twierdzenie to napisz po ludzku. Wystarczy grzeczne "nie masz racji" lub
"mylisz się". Poprawianie cudzych błędów to jedno a bycie niemiłym dla kogoś
kto na wstępie przyznaje się do braku wiedzy jest oznaką braku wychowania.
Co do mojego twierdzenia wobec paracetamolu to czy uporczywe, fantomowe bóle
po odstawieniu leku (po kilku tygodniach regularnego brania) znikające po
przyjęciu tabletki nie są oznaką uzależnienia? Jeśli nie to ja nie wiem co
mi było, a mój lekarz jest konowałem.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

13. Data: 2006-01-11 19:18:53

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znikające po przyjęciu tabletki nie są oznaką uzależnienia? Jeśli nie to
> ja nie wiem co mi było, a mój lekarz jest konowałem.

Uzależniają m.in:
- hydrocodon (dostępny w USA z paractamolem)
- nefopam (niski potencjał)
- petydyna
- morfina, kodeina
- tramadol
== i zapewne inne, wśród nich nie ma parcetamolu

14. Data: 2006-01-11 21:32:43

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - morfina, kodeina
> - tramadol
> == i zapewne inne, wśród nich nie ma parcetamolu

I co grzeczna odpowiedź z poprawieniem bolała? Pewnie nie. Więc jestem
jedynym przypadkiem uależnienia od paracetamolu. Choć istnieje możliwość, że
było od innego leku, który w tamtym czasie brałam.
Wobec powyższego przyznaję się do błędu.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

15. Data: 2006-01-12 07:57:33

Od: "Tadeusz" <t...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <> napisał w wiadomości

> I co grzeczna odpowiedź z poprawieniem bolała?

Dlaczego od innych wymagasz a sama jesteś teraz niegrzeczna ?

--
Tadeusz

16. Data: 2006-01-12 09:21:36

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <t...@p...antyspam.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dq5253$ed2$1@pippin.nask.net.pl...

> Użytkownik "Justyna N" <> napisał w wiadomości

> Dlaczego od innych wymagasz a sama jesteś teraz niegrzeczna ?

Przeczytałeś ten wątek? Uważasz, że moja odpowiedź jest niegrzeczna choć nie
ma w niej ani grama złośliwości. Jeżeli odczułeś ją jako złośliwą to bardzo
mi przykro nie było to moim zamierzeniem.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

17. Data: 2006-01-14 01:57:07

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> acard niekoniecznie

Tak. A skąd masz takie wiadomości. Bo o ile mnie pamięć, to właśnie z
tego samego powodu dla którego stosuje się kwas acetylosalicylowy
(hamowanie cyklooksygenazy) dochodzi do zmniejszenia syntezy
prostanoidów odpowiedzialnych za wydzielanie w błonie śluzowej żołądka.
Czyżbyś sugerował, ze Acard nie działa? Bo jeśli działa, to krążąc we
krwi hamuje nie tylko cyklooksygenazy w miejscach pożądanych ale również
gdzie popadnie. Czyli w błonie śluzowej żołądka również.

Problem z poceniem się
Kardiolog w Warszawie
prosba o interpretacje tomografi komp
rtg płuc - co dalej