czy słyszałeś o czyms takim ?

11. Data: 2006-03-01 14:20:59

Temat: Re: czy słyszałeś o czyms takim ?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w
wiadomości news:du3qvd.g0.1@to.robota.cypla.jest...

> Wersja ang. leży w sieci, gotowa na kopiuj wklej, wersja polska stoi
na
> półce z innymi książkami. Trzeba by zeskanować, OCR zrobić :-(

przeciez pisalem, ze lewostronnych (ingliszow) nie trawie. za malymi
literkami dalem?

--
pozdro
ape

12. Data: 2006-03-01 15:15:38

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Mar 2006 15:20:59 +0100, ape napisał(a):

> Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w
> wiadomości news:du3qvd.g0.1@to.robota.cypla.jest...

> przeciez pisalem, ze lewostronnych (ingliszow) nie trawie. za malymi
> literkami dalem?

A ja Ci napisałem, dlaczego akurat angielska (bo jest) i moja
"europejskość" nie ma z tym nic wspólnego.
BTW To co oni mówią, to chwilami cholera wie jaki żargon jest :-)

--
PiS = Populizm i Socjalizm
To napisałem ja - zapluty karzeł III RP

13. Data: 2006-03-01 15:31:38

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w
wiadomości news:du4hbb.3vvg7r1.1@to.robota.cypla.jest...

> A ja Ci napisałem, dlaczego akurat angielska (bo jest) i moja
> "europejskość" nie ma z tym nic wspólnego.
> BTW To co oni mówią, to chwilami cholera wie jaki żargon jest :-)

oki :-)

--
pozdro
ape