czy taki mały dwuletni chłopiec

51. Data: 2009-08-31 12:16:27

Temat: Re: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Cieszę się.

cieszę się że się cieszysz :)
rili

52. Data: 2009-08-31 12:42:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Wlać im!

po pijaku to sie dopiero zacznie!

53. Data: 2009-08-31 12:43:06

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No własnie, cały czas mi 'krąży".
> A dziewczynki?
> Nie to, żeby harpagony z nich powyrastały.... ale żeby pewniej się czuły?
> Chociażby solidniej kopnąć, albo cóś....
>
> MK

Małe dziewczynki są skuteczniejsze w walce niż chłopcy. Nie wiedzą też co to
umiar, nie to co chłopcy - mają wrodzone mechanizmy (po za typami
patologicznymi) samoograniczania.

54. Data: 2009-08-31 12:44:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> No własnie, cały czas mi 'krąży".
> A dziewczynki?
> Nie to, żeby harpagony z nich powyrastały.... ale żeby pewniej się czuły?
> Chociażby solidniej kopnąć, albo cóś....

kurna, moja starsza baba, nie umie nawet pięści dobrze zwinąć.
a ile ja czasu poświęciłem, żeby jej pokazać trochę boksu...
starta czasu i pieniędzy.

55. Data: 2009-08-31 12:44:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> po pijaku to sie dopiero zacznie!

Jak odpowiednio dużo dostaną, to popadają jak kawki.

Qra

56. Data: 2009-08-31 12:45:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Twoje geny. Sam powinieneś wiedzieć, czemu jest sprawny tak.

no mówili na mnie w przedszkolu "chłopak rakieta".
ale myślałem, że chodzi o tenisa.

57. Data: 2009-08-31 12:47:22

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> kurna, moja starsza baba, nie umie nawet pięści dobrze zwinąć.
> a ile ja czasu poświęciłem, żeby jej pokazać trochę boksu...
> starta czasu i pieniędzy.

Nie chce pokazać swoich możliwości, albo ma tipsy...

58. Data: 2009-08-31 12:48:01

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> czuły?

> Nie chce pokazać swoich możliwości, albo ma tipsy...

I stucną scenkę.

59. Data: 2009-08-31 12:48:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> Małe dziewczynki są skuteczniejsze w walce niż chłopcy. Nie wiedzą też
> co to umiar, nie to co chłopcy - mają wrodzone mechanizmy (po za typami
> patologicznymi) samoograniczania.

http://demotywatory.pl/110148/Swiat-bez-kobiet

Qra

60. Data: 2009-08-31 12:48:58

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no mówili na mnie w przedszkolu "chłopak rakieta".
> ale myślałem, że chodzi o tenisa.

Tyż nie, chodziło o zadatki na rekietiera i kidnapera...

ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!
Przed chwilą na "dwójce"