czy to ciaza?

1. Data: 2004-09-17 10:53:21

Temat: czy to ciaza?
Od: linijka <l...@a...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam pytanie,gdyz nie wiem co o tym myslec i moze ktos z was mi
podpowie.Od 4 miesiecy biore tabletki Novynette i gdy nastepuje przerwa
w ich braniu,czyli po 21 tabletce (7 dni przerwy w trakcie ktorych
powinien wystapic okres) u mnie jest on 5 dnia i tego tez dnia,czyli
mojego 1 dnia okresu kochalam sie ze swoim chlopakiem,dodam ze stosunek
byl przerywany, jednak bylabym spokojna gdyby nie okazalo sie,ze
ostatnio mam pewne problemy/dolegliwosci charakterystyczne dla kobiet
ciezarnych, m.in:bole glowy,bole lydek,bole podbrzusza,bole
piersi,zawroty glowy,zgage,dusznosci,od paru dni temp jest 37 stopni
Celcjusza,ciagle ejstem glodna,czesciej senna i szybciej sie mecze,mam
nudnosci w ciagu dnia,boli mnie krzyz i mam uplawy,wiec no nie wyglada
to dobrze...jednak czy to mozlwie zeby w tak krotkim czasie,bo przeciez
30 sierpnia -czyli no 19 dni temu moglyby wystapic te wszystkie objawy?
chyba troche za szybko jak na moj gust, no jednak nie wiem juz sama,moze
ktos mial podobny problem,czy jest mozliwosc ze jestes w ciazy?
pozdrawiam

linijka

2. Data: 2004-09-17 11:01:07

Temat: Re: czy to ciaza?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinien wystapic okres) u mnie jest on 5 dnia i tego tez dnia,czyli
> mojego 1 dnia okresu kochalam sie ze swoim chlopakiem,dodam ze stosunek

przeciez bierzesz pigulki ,jesli regularnie i sa dobrze tolerowane to
mozesz kochac sie zawsze i do konca ,stosunek przerywany to dupa a nie
zabezpieczenie.

zaczelas brac kolejne pigulki po przerwie?
zrob test ciazowy a najlepiej idz do gina skoro masz uplawy.
p.

3. Data: 2004-09-17 11:36:44

Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "linijka" <l...@a...w.sigu> napisal w wiadomosci

> [...]
> chyba troche za szybko jak na moj gust, no jednak nie wiem juz sama,moze
> ktos mial podobny problem,czy jest mozliwosc ze jestes w ciazy?

Wszystkie opisane przez ciebie objawy sa najprawdopodobniej skutkiem
ubocznym tabletek antykoncepcyjnych. Mialam podobnie i dopiero gdy
przestalam je brac wrócilam do normalnego zycia. A przez dwa lata chodzilam
po lekarzach i nikt nie wiedzial co mi jest, a czulam sie podobnie jak ty.

4. Data: 2004-09-17 18:49:42

Od: "Aska " <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojego 1 dnia okresu kochalam sie ze swoim chlopakiem,dodam ze stosunek
> byl przerywany, jednak bylabym spokojna gdyby nie okazalo sie,ze

stosunek przerywany nie jest metoda antykoncepcyjną !!! w płynie ejakulacyjnym
tez znajduja sieplemniki - tylko nie wiem w ogóle po co to jak się bierze
pigułki !!

> [...]
> chyba troche za szybko jak na moj gust, no jednak nie wiem juz sama,moze
> ktos mial podobny problem,czy jest mozliwosc ze jestes w ciazy?

opisane przzez ciebie objawy moga byc skutkiem ubocznym tabletek
antykoncepcyjnych i hipochondrii heheheheh - doradzam wizyte u lekarza i
pomyślenie o zmianie na inne

dwa przeczytaj ulotke

jesli tabletki brałas prawidłowo tzn , bez interakcji z innymi lekami,
wymiotów, biegunek i o zadnej nie zapomniałas chronia cie bardzo dobrze

nie wiem czy wiesz ale tabletki nie dopuszczaja do rozwoju komórki jajowej,
zagęszczają śluz coby utrudnic penetrację plemnikom no i wplywaja na
endometrium ( błona śluzowa jamy macicy )

aha pigulki zabezpieczają dobrze także w przerwie o ile 8 dnia weźmieszz
kolejna pigułke

5. Data: 2004-09-19 19:11:17

Od: "Kinpio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletki antykoncepcyjne zapewniają bezpieczeństwo w granicach 95-97%
Pozdrawiam

6. Data: 2004-09-19 19:13:39

Od: "Kinpio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykluczenie ani potwierdzenie ciazy na postawie opisanych przez Ciebie
objawów graniczy z cudem :)
Proponuje miarodajne metody oceny - test ciazowy
Co do uplawów i zlego samopoczucia proponuje wizyte u lekarza.

Pozdrwiam

> [...]
> chyba troche za szybko jak na moj gust, no jednak nie wiem juz sama,moze
> ktos mial podobny problem,czy jest mozliwosc ze jestes w ciazy?

ozonomatic vs idroform ???
czy to ciąza?
POMOCY!!!!
Rehabilitacja po złamaniu miednicy - Kielce
Zapalenie bez świnki?