POMOCY!!!!

1. Data: 2004-09-17 10:24:34

Temat: POMOCY!!!!
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam prośbę o poradzenie mi co mam teraz zrobić?
Teściowa nakarmiła mi dziecko ( 4 lata ) starymi parówkami przeznaczonymi
dla psa .
Czy powinnam już coś podać dziecku na przeczyszczenie czy czekać na
ewentualne objawy ?
Jeśli powinnam coś podać to może wiecie co .
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2004-09-17 10:30:04

Temat: Re: POMOCY!!!!
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciee1v$qq7$...@a...news.tpi.pl,
Dorota <d...@p...fm>:
> [...]
> ewentualne objawy ?
> Jeśli powinnam coś podać to może wiecie co .

Zalezy jak starymi: Jesli smierdzialy, a zjadl to przed chwila, to raczej
nie tyle przeczyszczenie, co wymioty. Jesli byly jeszcze OK, to pewnie nic
dziecku nie bedzie.

Reszte parówek dac tesciowej ;)

--
Robert

3. Data: 2004-09-17 11:23:06

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cieebi$35v$1@opal.icpnet.pl...
> Reszte parówek dac tesciowej ;)
Ale oczywiście za tydzień, jak już napewno będą stare....

4. Data: 2004-09-17 12:18:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@p...fm> wrote in message

> [...]
przeznaczonymi
> dla psa .
> Czy powinnam już coś podać dziecku na przeczyszczenie czy czekać na

Czekać na objawy IMO. Które zapewne nie nastąpią. Parówki mogły być
już stare, mało przyjemnie wyglądać, ale zakładając, że teściowa nie
jest ślepa i z galopującym Alzhaimerem, zapewne nie pełzały o własnych
siłach, nie miały zielonkawego koloru a zapach głowy nie urywał. Więc
i dziecku nic nie powinno być.

J.

5. Data: 2004-09-17 12:19:01

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Dorota"
<d...@p...fm> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku
Ziemi tę wiadomość:

> [...]
>ewentualne objawy ?
>Jeśli powinnam coś podać to może wiecie co .

Mozesz mu dac herbatki imbirowej, nie za mocnej, ale takiej
"stanowczej"
Zapobiegnie zatruciu i ulatwi trawienie

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

6. Data: 2004-09-17 12:31:00

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję za Waszą pomaoc a szczególnie Jarkowi P dzięki któremu
lepiej mi się zrobiło na duszy .
Dorota

7. Data: 2004-09-17 19:09:57

Temat: (OT)Re: POMOCY!!!!
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

Oj przypomniało mnie się jak moja teściowa nakarmiła mojego synka (wtedy
miał 14 mies) frytkami maczanymi w śmietanie (do frytek zawsze używa
_starszego_ (blee) oleju, a śmetana...mój syn miał wtedy skazę białkową.

Nie wiedziałam o tym, ale dowiedziałam się po 2 godz. jak synek zaczął
wymiotować i dostał biegunkę.
W try miga pojechałam do szpitala, momentalnie zaczął się odwadniać. Leżał,
a ja z nim w tym szpitalu 9 dni, schudł ze 3 kg :-/....wrrr..na _szczęście_
karmiłam go piersią....

Pozdrawiam i życzę zdrówka dzieciaczkowi.
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

8. Data: 2004-09-18 08:28:09

Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam prośbę o poradzenie mi co mam teraz zrobić?
> Teściowa nakarmiła mi dziecko ( 4 lata ) starymi parówkami przeznaczonymi

Jak można użyć określenia "przeznaczonymi dla psa" czyżby pies był w Waszej
rodzinie podgatunkiem do wykonywania na nim eksperymentów gastrologicznych. Po
co trzymać psa jeżeli się go tak traktuje .

pozdrawiam
Andrzej Kmicic

9. Data: 2004-09-19 16:54:29

Temat: Re: (OT)Re: POMOCY!!!!
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
używa
> _starszego_ (blee) oleju, a śmetana...mój syn miał wtedy skazę

Teściowa żyje? Odzywa się już do Ciebie? ;-)

J.

10. Data: 2004-09-20 05:18:13

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cikckh$133$1@news.ats.pl...

> Teściowa żyje? Odzywa się już do Ciebie? ;-)

Żyje i to ja JUŻ się do niej odzywam. ;-p ;-)
A dla zainteresowanych, temat rozwinełam na pl.soc.dzieci, w wątku pt:"
"buraczki".

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

Rehabilitacja po złamaniu miednicy - Kielce
Zapalenie bez świnki?
Za duzo leukocytow!
Mleko w piersiach?
Specjalista dla facetow...