czy to coś daje?

1. Data: 2002-04-02 12:14:59

Temat: czy to coś daje?
Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, i mam pytanie do Was.
W sklepach typu TV Shop pokazują ostatni takie urządzeni, co to niby z
apomocą impulsów elektrycznych ma pobudzać mięśnie i odchudzać. Do tej pory
patrzyłam na to sceptycznie, ale ostatni zauważyłam w sklepie podobne
urządzenie tylko znanej firmy - odpowiednio droższe - 350zł.
Poza tym w salonach kosmetycznych też mają coś co działa na podbnej
zasadzie - Proslim to się nazywa.

I pytanie - czy to rzeczywiście coś daje???

Dzięki za wszelkie odpowiedzi
eliza

2. Data: 2002-04-02 12:36:38

Temat: Re: czy to coś daje?
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I pytanie - czy to rzeczywiście coś daje???
>
> Dzięki za wszelkie odpowiedzi
> eliza
Zdecydowanie tak!
Niezłą kasę sprzedawcy. Nabywca ma kolejne potwierdzenie tezy, że cudów nie
ma. Pozostaje tylko żmudna, ciężka i mozolna praca nad sobą, uwieńczona
satysfakcją jeśli sie wszystko powiedzie i wytrwasz.
Ale....
Ty wybierasz, Ty decydujesz.... :))
pozdrówka
F.

3. Data: 2002-04-02 13:43:25

Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej chodziło mi o działanie wspomagające .
I to dotyczące samego celulitu, który jak już jest i to duży, to sama dietą
i ćwiczeniami....
no słowem - raczej w tym kierunku...

4. Data: 2002-04-02 17:13:30

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

celulitu, który jak już jest i to duży, to sama dietą
> i ćwiczeniami....
> no słowem - raczej w tym kierunku...
Tego tematu niestety nie znam, ale przed zakupem poszperaj w sieci, popytaj
swego lekarza rodzinnego, może uda ci sie znaleźć kogoś kto to przetestował
na sobie i nie reklamuje towaru za kasę. Kupić zawsze zdążysz. Wrzuć to na
wyszukiwarkę i wertuj. A jest mnóstwo na ten temat.
pozdrawiam
Faber

5. Data: 2002-04-02 19:29:43

Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> patrzyłam na to sceptycznie, ale ostatni zauważyłam w sklepie podobne
> urządzenie tylko znanej firmy - odpowiednio droższe - 350zł.

Witam!
Mnie wydaje sie ze daje ,kupiłem to co reklamuje Jachu i Klaudiusz .Po
uzytkowanie zeczywiscie brzuch boli jak po brzuszkach.Uzywam krotko nic
wiecej powiedziec narazie nie moge,poza tym ze bateria szybko sie
wyladowywuje.

pozdrawiam
adajan

6. Data: 2002-04-03 04:31:33

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzytkowanie zeczywiscie brzuch boli jak po brzuszkach.Uzywam krotko nic
> wiecej powiedziec narazie nie moge,poza tym ze bateria szybko sie

Nie napisałeś co to urządzenie Ci dało. Nie wymieniłeś ani jednej zalety.

Chyba, że sam ból brzucha jest dla Ciebie zaletą. Jeżeli tak, to znam bardzo
dobre japońskie metody na zadawanie bólu brzucha. Daj znać czy jesteś
zainteresowany.
:-)
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

7. Data: 2002-04-03 07:12:16

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eliza" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> raczej chodziło mi o działanie wspomagające .
> I to dotyczące samego celulitu, który jak już jest i to duży, to sama
> [...]
Za 350 zł możesz kupić sobie 3 opakowania żelu Vichy (i jeszcze pewnie
zostanie Ci reszta :-))) na celulitis właśnie, działanie jego jest
fantastyczne i odejmuje także cm w obwodzie :-)) Ja polecam, sprawdziłam po
ciąży. Ale i tu musisz wykazać się cierpliwością i systematycznością -
smarować należy się dwa razy dziennie, ale warto.
Ewa

8. Data: 2002-04-03 08:04:54

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eliza <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8c3qh$agf$...@n...onet.pl...
> [...]
> zasadzie - Proslim to się nazywa.
>
> I pytanie - czy to rzeczywiście coś daje???

Zawsze lepiej samemu sobie te miesnie napiac
niz sie zdawac na jakies zewnetrzne impulsy.
Lepiej sie zmusic do jakiegos ruchu niz wydawac
350pln + baterie i jeszcze nie byc pewnym,
czy przypadkiem taka zewnetrzna stymulacja
nie ma na dluzsza mete efektow ubocznych.

pozdrawiam Chaciur

9. Data: 2002-04-03 08:22:30

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Nie napisałeś co to urządzenie Ci dało. Nie wymieniłeś ani jednej
> zalety.

Ojej. Czy to nie działa przypadkiem na tej zasadzie, że pod wpływem
prądu następuje skurcz mięśni? Czyli po prostu napinasz mięśnie tak, jak
wysyłając naturalne impulsy z mózgu, tylko o tym nie myśląc? Prawdopodobnie
tak jest, ale wtedy jedyna zaleta to brak potrzeby koncentracji na napinaniu
mięśni. Wady: drogie, kopanie prądem niekoniecznie musi być zdrowe czy
przyjemne.

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

10. Data: 2002-04-03 14:44:11

Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie stosowałam, najpierw Gluco Block, a potem coś podobnego też vchy
(albo na odwrót). Pół roku systematycznego stosowania dwa razy dzinnie - ,
kupa forsy i popraw atak nieznaczna, że szok. Raczej tylko jeśli chodzi o
poprawę wyglądu skóry. Zcentymetrów nic.
Przy całkowice drakońskiej diecie - może ja coś nie taka jestem, ale powoli
mam już dość..........

zdrowa zywnosc
Błonnik przed posiłkiem
w czym jest duzo witaminy A i ogolnie w jakich produktach sie ona znajduje ?
Paleolit - w sieci znalezione
cambrigde ??