czy to może być nowotwór jelita grubego

21. Data: 2007-06-26 10:54:43

Temat: Re: czy to może być nowotwór jelita grubego
Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli wszystkie metody konwencjonalne zawiodą i lekarze rozłozą już ręce,
> proszę poszukać w internecie w wyszukiwarce: "Dieta według Gersona". Jest to
> metoda zamienna z leczeniem według Tombaka jeśli ktoś uważa urynoterapie za
> szarlatanizm. Ponadto jest to jedyna najskuteczniejsza niekonwencjonalna
> metoda na całkowite wycofanie raka także złośliwego. Kluczem sukcesu jest
> oczyszczanie organizmu poprzez wlew z kawy naturalnej (substancje czynne to
> kofeina, teobromina i teofilina) oraz odpowiednią dietę.

Tombak nie zaleca urynoterapii.

22. Data: 2007-06-26 11:04:40

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z całym szacunkiem, ale lekarz, nie "szarlatan" polecił rycynę. Pomogło?
> Tapta

A poza tym, tak się składa, że Tombak jest lekarzem medycyny.
Tapta

23. Data: 2007-06-26 12:11:00

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta napisal/a

> A poza tym, tak się składa, że Tombak jest lekarzem medycyny.

Z jego biografi nie wynika, ze jest lekarzem.

http://www.petlaczasu.pl/tombak/a352

A profesorem jest chyba w....Amerykańsko-Rosyjskiej Szkoły Hipnozy i
Bioenergoterapii...

W kazdym razie na dietetyce i biochemii, to on sie specjalnie nie zna.

24. Data: 2007-06-26 12:23:16

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym razie na dietetyce i biochemii, to on sie specjalnie nie zna.

Faktycznie... gdyby tak przeczytać większoość pozycji "sławnych Dieteytków"
poczynając od Małachowa (kimkolwiek on jest) Tomabaka, Jurka Mierzyńskiego i
wielu wielu innych, to naprawde można ocipieć...

To co jeden zaleca drugi stanowczo zabrania, zaś to co drugi zabrania trzeci
zaleca...

Faktycznie aby wyłowić z tego galimatiasu odrobinę prawdy trzeba się
naprawdę nieźle nagimnastykować .....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

25. Data: 2007-06-26 12:52:26

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A poza tym, tak się składa, że Tombak jest lekarzem medycyny.
> Tapta

Lekarzem medycyny??? Udowodnij.

Michał Tombak O SOBIE:
Prof. dr hab. (biochemik) Michał TOMBAK należy do światowej elity wybitnych
specjalistów od naturalnych metod leczenia. :)
http://www.tombak.pl/home.htm

Krystyna
--
Konieczność uwalnia od męki wyboru. Luc de Clapiers de Vauvenargues

26. Data: 2007-06-26 13:11:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie... gdyby tak przeczytać większoość pozycji "sławnych
> Dieteytków"
> poczynając od Małachowa (kimkolwiek on jest) Tomabaka, Jurka
> Mierzyńskiego

? Czyżby Jurek Mierzyński wydał jakąś książkę? Nic o tym nie wiem.
A podobno to baby są plotkarami... (?) ;/

> i wielu wielu innych, to naprawde można ocipieć...
>
> To co jeden zaleca drugi stanowczo zabrania, zaś to co drugi zabrania
> trzeci zaleca...

Co się dziwisz? W badaniach naukowych jest dokładnie to samo. Demokracja i
pluralizm nam nastał, możesz wybrać co chcesz, ino trza mieć SWÓJ ROZUM...
I BARDZO DOBRZE! :)

> Faktycznie aby wyłowić z tego galimatiasu odrobinę prawdy trzeba się
> naprawdę nieźle nagimnastykować .....

Mądrze prawisz. Szare komórki TEŻ trzeba ćwiczyć, a nie tylko mięśnie :)

Krystyna
--
Każdy stosuje taką dietę, na jaką mu rozum pozwala.

27. Data: 2007-06-26 13:59:26

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ? Czyżby Jurek Mierzyński wydał jakąś książkę?

Wydać to on nic nie wydał, i lepiej żeby tego nigdy nie zrobił....
Wątpie aby książka która zaleca wpiernicznie nieograniczonej ilości tłszczów
zdobyła poklask i uznanie czytelników, i zwróciła chociaż częśc kosztów
druku takowych bzdetów...

28. Data: 2007-06-26 14:17:32

Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta napisał(a):

> Z całym szacunkiem, ale lekarz, nie "szarlatan" polecił rycynę. Pomogło?
> Tapta
Miało ojca przeczyścić i przeczyściło aż za bardzo.
Kasia

29. Data: 2007-06-26 14:57:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłszczów
> zdobyła poklask i uznanie czytelników, i zwróciła chociaż częśc kosztów

Rzecz polega na tym, że tłuszczów NIE DA SIĘ ZJEŚĆ W "NIEOGRANICZONEJ
ILOŚCI"... 8)
Organizm na diecie opty bardzo szybko "traci apetyt" na DUŻĄ ILOŚĆ
jedzenia.
Przy diecie wysokotłuszczowej jedzenia WCALE NIE TRZEBA REGLAMENTOWAĆ wbrew
apetytowi. Już po niewielkiej porcji jest się najedzonym. I O TO CHODZI! :)
Ale żeby o tym wiedzieć, to trzeba najpierw tego DOŚWIADCZYĆ.

Krystyna
--
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś -
praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy. Bertrand Russell.

30. Data: 2007-06-26 15:35:47

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już po niewielkiej porcji jest się najedzonym.....

Taa..... szczególnie widac to w lecie na plaży....

Siedza tłuste dupy, smażą i żreją.... tłuste kiełbsay i karzcusie, a tłuszcz
się w bokach odkłada......
I to wszystko od węglowodanów....

Boże ratuj od tej sfory "Optymalnych"......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

vegetative Ausgangslage (niem.)
suche oczy w czasie snu
Boł kregosłupa piersiowego...co mam o tym myśleć...pomocy
Mlodzienczy RZS ?
zle samopoczucie-nerki?