zle samopoczucie-nerki?

1. Data: 2007-06-22 16:26:16

Temat: zle samopoczucie-nerki?
Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od jakiegos czasu (1-2 lata) okresowo zle sie czuje. Kiedys myslalem,
ze to korzonki (w zimie), ale terz nabieram podejrzenia, ze to nerki.
Mianowicie: dziwny tepy bol, promieniujacy wokol kosci ogonowej (na boki),
mocz ciemniejszy (tak mi sie zdaje) i bol impulsujący dziasel (nie
zebów-zeby sa OK).
Te zeby na wszeli wypadek juz 1,5 roku zrobilem (pozmienialem plomby itp.),
a tu idze, ze to albo jakis nerwobol obejmujacy krzyz i dziasla, albo nie
wiem co...
Jakie przeswietlenia powieninem zrobic do Kogo sie udac? -mysle o prywatnej
sluzbie, bo inna strajkuje.... Pozdrawiam

2. Data: 2007-06-23 17:08:22

Temat: Re: zle samopoczucie-nerki?
Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim: mocz, morfologia, OB, CRP, ASO.
IMHO wystarczy. Zapłacisz około 120 zł za te badania. Np w CM LIM w
Warszawie, obok wyniku będziesz miał podane normy dla konkretnego oznaczenia
krwi. Koniecznie zrób te badania.
Angie - pielęgniarka.

3. Data: 2007-06-23 21:23:42

Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warszawie, obok wyniku będziesz miał podane normy dla konkretnego
> oznaczenia krwi. Koniecznie zrób te badania.

Dzieki wielkie, w poniedzilek zrobie...
A czy ktoś przezywal cos takiego, że cała żuchwa go bolała, rwała tak, jakby
kazdy nerw pod zebami szczeki górnej i dolnej dawał zmać o sobie. Moze to
zatoki? A moze powiaane z nerkami, ot co za czort tragedia! Byle do
poniedzialku :)

dexaren - pytanie do p. Marka Bienka.
pogorszenie po Bicom - co robić ?
cukier