cukier

1. Data: 2007-06-22 13:31:47

Temat: cukier
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co powinnam jeść, żeby nie napadało mnie na słodycze. Potrafię nie jeść
ich kilka dni a potem mogę zjeść kilo. Pomocy

2. Data: 2007-06-22 13:51:04

Temat: Re: cukier
Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedz produkty o niskim indeksie glikemicznym (IG) oraz produkty bogate w
chrom

3. Data: 2007-06-23 17:08:49

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owoce, zwłaszcza słodkie, np. pomarańcze.
A na marginesie:
w czym jest hrom?
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

4. Data: 2007-06-23 19:08:30

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 15:31, Kasia <k...@g...com> wrote:
> Co powinnam jeść, żeby nie napadało mnie na słodycze. Potrafię nie jeść
> ich kilka dni a potem mogę zjeść kilo. Pomocy
Ja tez potrafie zjesc 2-3 czekolady na raz, albo litr lodow, itp....
ale juz w ciagu dnia nic nie jem(!) - zadnego obiadu, nic. Trzeba po
prostu miec wyobraznie, ze to atomowa bomba kaloryczna na dany dzien.
Jak mnie ssie wieczorem, biore jogurt. A nawet rano tylko jogurcik, az
do obiadu.
Nie widze wiec nic w tym zlego pod warunkiem j.w., oraz ze nie jest to
codziennie.
I jestem szczuply (choc jak zaczynam zrec to tyje), wiec nie mam
objawow mogacych wskazywac na niedobor wymienionego wyzej chromu.
A rada o spozywanie produktow o niskim indeksie glikemicznym, to dla
niemajacych wyobrazni obzartuchow :)
Moja rada, żeby nie rzucac sie na slodycze (mam tak nieraz): nigdy
nie miec ich w domu. A jak masz i zjesz wszystko, co miej wyobraznie,
o czym wyzej.
Sprobuj tez zjesc kilka grubszych, tlustych plastrow boczku a potem
sie obezrec sie kilogramem czekolady i cukierkami, do tego jogurtami
lub szklanka mleka w przerwach, tak przez kilka dni nic innego,
koniecznie wspomagajac sie multiwitamina - a slodycze wyjda Ci na
dluzszy czas bokiem.
Pozdr. - Janusz

5. Data: 2007-06-25 01:02:51

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-06-23 21:08 Janeo pięknie wystukał/a:

> [...]
> Moja rada, żeby nie rzucac sie na slodycze (mam tak nieraz): nigdy
> nie miec ich w domu. A jak masz i zjesz wszystko, co miej wyobraznie,

No to nie jesteś chłopem, nie masz pewnie do niczego sił.

--
animka

6. Data: 2007-06-25 06:06:32

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 03:02, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> W dniu 2007-06-23 21:08 Janeo pięknie wystukał/a:

> No to nie jesteś chłopem, nie masz pewnie do niczego sił.
>
> --
> animka

No to mnie rozszyfrowalas.
J.

7. Data: 2007-06-25 13:43:21

Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Janeo pisze:

> No to mnie rozszyfrowalas.
> J.

dzięki niezłe rady

8. Data: 2007-06-25 15:51:41

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 15:43, Kasia <k...@g...com> wrote:
> dzięki niezłe rady
OK. ... jesli wspomnialem o multiwitaminie, to koniecznie z
mineralami i mikroelementami.
Powodzenia - J.

Salazopiryn
Cisnienie 130/110 przy braniu leków
Re: Poszukuję lekarza ortopedy
przeziebienie, bol gardla w czasie ciazy.. koniec 4 msc..
klasyfikacja zlaman zebów (Elisa)