Mlodzienczy RZS ?

1. Data: 2007-06-22 16:28:08

Temat: Mlodzienczy RZS ?
Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ta Choroba jest uleczalna ?
Pacjent zaczal chorowac w wieku 23 lat leczony zlotem i diklofenakiem,
objawy puchniecie stawow trudnosci w poruszaniu ogolna niemoc, po
zastosowaniu zlota obrzeki zniknely jednak od kilku lat bierze zloto .

2. Data: 2007-06-22 20:33:55

Temat: Re: Mlodzienczy RZS ?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MT" <s...@d...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> objawy puchniecie stawow trudnosci w poruszaniu ogolna niemoc, po
> zastosowaniu zlota obrzeki zniknely jednak od kilku lat bierze zloto .

Jest to choroba, z którą akademicka medycyna sobie nie radzi. Lekarze
uważają, że z tą choroba trzeba żyć do śmierci, a medycyna pomaga środkami
przeciwbólowymi i różnymi terapiami, które są mało skuteczne.
Żywienie optymalne leczy tę chorobę przyczynowo. W młodym wieku leczenie
dietą optymalną jest szczególnie skuteczne i nie trwa dłużej niż kilkanaście
miesięcy (w najgorszym wypadku, bo zazwyczaj kilka miesięcy). Bardzo łatwo
to sprawdzić, ponieważ bóle na diecie optymalnej ustępują już po kilku
dniach, a po miesiącu nie powinny już występować.
Więcej informacji na stronie www.optymalni.org.pl i od lekarzy optymalnych w
Twojej miejscowości.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-06-22 20:40:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Bardzo łatwo to sprawdzić, ponieważ bóle na diecie optymalnej ustępują już
> po kilku dniach, a po miesiącu nie powinny już występować.

Poza żywieniem optymalnym można wspomóc sobie terapią prądów selektywnych. W
przypadku RZSK trzeba podnieść układ parasympatyczny w miejscach
największego bólu. Następuje duże poszerzenie tętnic (nawet do 500%), co
świetnie sprzyja przepływowi tętniczej krwi. Ale bez żywienia optymalnego
prądy selektywne mają małe znaczenie, ponieważ usuwają tylko skutki choroby,
a nie usuwają jej przyczynę.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-06-22 22:43:06

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> [...]
> świetnie sprzyja przepływowi tętniczej krwi. Ale bez żywienia optymalnego
> prądy selektywne mają małe znaczenie, ponieważ usuwają tylko skutki

Jedna wielka optymalna bzdura.
Nie słuchaj go, to naganiacz optymalnej sekty.
Chce nabić sobie kieszeń kosztem chorego.
Pozdrawiam
Cancer

5. Data: 2007-06-23 09:31:53

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem, to facet z tych co naplujesz mu w twarz i wyrzucisz z domu a on
wejdzie oknem i powie ze deszcz pada.

Swoja droga ponawim pytanie czy RZS jest uleczalny lub czy znane sa
przypadku wyleczenia.

6. Data: 2007-06-23 11:05:31

Od: "Eugeniusz" <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwaz ze to co zrobisz nie wplywa na jego finanse. to ze kupisz wiecej
masla i tlustego miesa a mniej pieczywa i owoców wplywa tylko na ciebie twoj
portfel i zdrowie.
Poczytaj co lek.med. Jan Kwasniewski proponuje na ta chorobe i jakie ma
efekty i nie zrazaj sie tym co mowia o zywieniu optymalnym. Z sektą twoj
talerz nie ma nic wspolnego, nikt ci nie kaze niczego robić dla ruchu
optymalnych, wiec o jakiej sekcie mozna mowic. Jestes i pozostaniesz wolnym
czlowiekiem.

7. Data: 2007-06-23 11:55:56

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz ale jak slysze Wojskowy Lekarz to jakos kojarzy mi sie to tylko z
"trampkami" jestli wiesz w ogole o czym pisze, tak swoja droga ciekawe czy
swoim kolegom wojskowym radzi przejsc z trampek na Golonke i piwo?

8. Data: 2007-06-23 12:38:02

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

MT napisal:

> [...]
> objawy puchniecie stawow trudnosci w poruszaniu ogolna niemoc, po
> zastosowaniu zlota obrzeki zniknely jednak od kilku lat bierze zloto .

Ja, w wieku 15 lat zachorowalem na ta chorobe, ktora pojawila sie u mnie nagle,
po przebytej wczesniej silnej infekcji.

Bole stawow mialem tak silne, ze nie moglem stac na nogach, bo sie przewracalem.
U mnie glownie kolana nog byly silnie zaatakowane i opuchniete.

Po tym pierwszym ataku, kolejne nastepne bole pojawialy sie systematycznie kiedy
sie tylko przeziebilem.
O ile sobie przypominam, to poza srodkami przeciwbolowymi, to nie zazywalem
jednak zadnych specjlnknych lekarstw.
W tym samym czasie stwierdzono u mnie wade serca (powiekszenie lewej komory serca).

Na takie powtarzajace sie, napadowe bole glownie stawow nog,cierpialem kilka
lat, ale z uplywem lczasu, ataki stawaly sie coraz rzadsze i mniej bolesne.

Pozniej komplenie, samoistnie ustapily, tak, ze nawet nie moge Ci napisac po ilu
latach to sie stalo, bo po prostu nie pamietam.

Obecnie nawet, wady serca ktora u mnie wowczas zdiagnozowano, nie mam.

Pisze o tym, dlatego, ze pytasz czy choroba jest uleczalna.
Jak widzisz, ja, akurat wyleczylem sie samoistnie, ale u mnie przyczyna choroby
byla prawdopodobnie przebyta wczesniej silna infekcja.

Trudno powiedziec jaka jest u Ciebie przyczyna tego problemu, bowiem powodow tej
choroby jest kilka i dlatego powinienes znalezc dobrego reumatologa, ktory
pomoze Ci wytaraskac sie z tej choroby.

W polskiej sieci internetowej jest troche informacji na temat tej dolegliwosci.
Ja znalazlem taka ciekawa strone:

http://free.of.pl/z/zzsk/art/reum-art-1/Art4.htm

Sam posdzukaj wiecej informacji na temat swojej choroby, bo pamietaj, ze im
wiecej bedziesz wiedzial o swojej chorobie, tym lepiej bedziesz mogl ocenic czy
jestes leczony przez fachowca czy zwyklego szrlatana lub nawiedzonego sekciarza.

9. Data: 2007-06-23 12:48:41

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na szczescie nie jestem na nia chory to znajomy prosil mnie o jakies
informacje na ten temat nabawil sie tego w wojsku podobno nazywaja to
choroba Pulkownikow.

10. Data: 2007-06-23 13:19:13

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

MT napisal:

> Na szczescie nie jestem na nia chory to znajomy prosil mnie o jakies
> informacje na ten temat nabawil sie tego w wojsku podobno nazywaja to
> choroba Pulkownikow.

Uff....no to masz rzeczywiscie szczescie, bo to bardzo "bolesna" choroba....

Ale, "porada" dla znajomego taka sama:)

zle samopoczucie-nerki?
dexaren - pytanie do p. Marka Bienka.
pogorszenie po Bicom - co robić ?