czy to naturalne dla prawie sześciolatka

211. Data: 2006-04-24 22:52:48

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> Jest jeszcze opcja, że może poszli do lasu.
> Myślę, że najbardziej prawdopodobna.

Najn. W studni są!

PS
Fascynująca dyskusja :)))))))))
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

212. Data: 2006-04-25 07:41:04

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał
złośliwa napisał(a):

| Gdzie, gdzie??, bo chyba przeoczyłam, a żądnam pochwał :)

jakoś tak tutaj - wybacz jeśli lakonicznie ale lepiej nie potrafię :(

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

213. Data: 2006-04-25 10:32:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A co ma do tego fizjologia?
> Czy wypicie większej ilości płynu = wypicie piwa?

Maja, chcesz być ściągnieta do poziomu i pokonana doświadczeniem?
Masz cierpliowość;-)
BTW, też mam coś nie tak z logiką, bo większa ilość wypitego płynu nie
jest dla mnie tożsama z "po piwie"... ;-)
Justyna
GG 6756000

214. Data: 2006-04-25 13:43:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2jamf$2qa5$1@news.mm.pl...

> A co ma do tego fizjologia?

duzo.

> Czy wypicie większej ilości płynu = wypicie piwa?

"wypicie piwa" (o ile rozumiesz w ogole co oznacza cudzyslow
w tym kontekscie). czyli stan kiedy pecherz szybko sie wypelnil,
i receptory w scianie pecherza zaczynaja wysylac impulsy.

> Co Ty znowu wymyślasz?

nic nie wymyslam, trzymam sie faktow.

> Ale nie zaczniesz, bo nawet nie masz świadomości, że powinnaś. I to
> bardzo, bardzo.

ty nie masz swiadomosci jakim jestes chamem.

iwon(k)a

215. Data: 2006-04-25 13:44:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> To w jakim celu siadają??

zeby spobowac sie wysikac. po co panie w przedszkolu ida z dzieci
grupowo do ubikacji?

iwon(k)a

216. Data: 2006-04-25 13:48:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2jb53$3sm$1@news.mm.pl...

> Dokładnie to, co opisałaś poniżej i co nie ma miejsca w przedszkolach.

> Sorki, ale pierniczysz tak, że głowa boli.
> Skąd przychodzą Ci do głowy takie bzdury, że dzieci są przymusowo sadzane
> na kibelkach?

litosci, dyskusja z toba to jak z betonem....

> A jaka to różnica, jeśli cel jest ten sam?

ze nikt nie zmusza dziecko, zeby chocby mialo
pusty pecherz musialo siedziec na kibelku az w koncu cos tam wysika.

> A czy Ty rozumiesz, że nie każdy organizm działa tak samo?

lol

> I nijak nie oznacza to patologii.

jeszcze wiekszy lol.

> Gubisz się nawet w prostych dialogach.
> Nie pisałam o różnicach w fizjologii, lecz o różnicach w podejściu do
> dzieci w przedszkolach.

nie moja wina, ze nie rozumiesz po co to napisalam....

> Daj mi dobry przykład :>
> Ja jestem tylko ufokiem.

nie tylko.

iwon(k)a

217. Data: 2006-04-25 13:53:58

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> ty nie masz swiadomosci jakim jestes chamem.

Traktujesz mnie wyzwiskami, a potraktowana podobnie masz czelność określać
mnie mianem chama?
Wyjątkowo żenujące :>

M.

218. Data: 2006-04-25 15:11:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2l9ev$fsg$1@news.onet.pl...

> Traktujesz mnie wyzwiskami, a potraktowana podobnie masz czelność określać
> mnie mianem chama?

"No cóż - ja tylko stwierdzam fakty."

> Wyjątkowo żenujące :>

teraz dopiero przejrzalas sie w lusterku?

iwon(k)a

219. Data: 2006-04-25 15:22:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2le73$2hp$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> "No cóż - ja tylko stwierdzam fakty."

Dziewczyno, czy nie widzisz, że robisz z siebie kretynkę z moralnością
Kalego?
Zresztą czego ja oczekuję ...

--
Nixe

220. Data: 2006-04-25 17:55:40

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2kmrr$lu7$1@inews.gazeta.pl>
krys <k...@p...onet.pl> pisze:

> Maja, chcesz być ściągnieta do poziomu i pokonana doświadczeniem?

Obawiam się już się to stało.

> Masz cierpliowość;-)

Ty też się dzielnie trzymasz w innym wątku ;-)

--
Nixe

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów