czy zbierac trawę po kosiarce żyłkowej?

1. Data: 2005-04-23 10:56:42

Temat: czy zbierac trawę po kosiarce żyłkowej?
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
może Wam pytanie wyda się z kategorii głupich :) ale mnie to naprawde
ciekawi/ mój sasiad wykasza trawnik tylko żyłką co tydzień. i nie widziałam
jesszcze żeby zbierał tę trawę, chyba że robi to cichcem w nocy hihi.no i
jakoś nic sie specjalnego z tym trawnikiem nie dzieje w sensie negatywnym.
czy tak może być? przymierzam się w tym roku do takich prac a nie chce
zniszczyc trawnika
Kasia-Rzeszów

2. Data: 2005-04-23 13:13:17

Temat: Re:
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> [...]
> jakoś nic sie specjalnego z tym trawnikiem nie dzieje w sensie negatywnym.
> czy tak może być? przymierzam się w tym roku do takich prac a nie chce

Jesli scinki nie sa za dlugie, mozna je z powodzeniem zostawic na trawniku.
Sa specjalne kosiarki rozdrabniajace scinki ("mulching") w tym celu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-04-23 20:11:38

Temat: Re: czy zbierac trawę po kosiarce żyłkowej?
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakoś nic sie specjalnego z tym trawnikiem nie dzieje w sensie negatywnym.
> czy tak może być? przymierzam się w tym roku do takich prac a nie chce

Ja myślę, że on w nocy jednak coś z tą trawą robi. Może ją zjada?
--
pzdr
bluszcz

4. Data: 2005-04-25 07:36:59

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki
> Kasia-Rzeszów

ziola-wysiew
Jerzym.Wojciechom...
jarmuż
Stylowe meble ogrodowe Stolik krzesła SUPER
Zmasakrowany trawnik