Stylowe meble ogrodowe Stolik krzesła SUPER

1. Data: 2005-04-22 20:46:18

Temat: Stylowe meble ogrodowe Stolik krzesła SUPER
Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idealne do restauracji pubu tarasu itp..

Tak jak w temacie sprzedam stylowe meble ogrodowe
W cenie 150 zł za samo krzesło
800 zł za caly zestaw stolik plus 4 krzesła
ponizej daje linki ze zdjeciami

http://meble-ogrodowe.hostingpro.pl/zestaw.jpg
http://meble-ogrodowe.hostingpro.pl/krzeslo.jpg

e-mail m...@o...pl
506-168-376

2. Data: 2005-04-23 04:04:21

Temat: Re: Stylowe meble ogrodowe Stolik krzesła SUPER
Od: "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ -TO)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idealne do restauracji pubu tarasu itp..
>
> Tak jak w temacie sprzedam stylowe meble ogrodowe

Dobre i tanie
;-))
Pozdrawiam
Tomaszjan

3. Data: 2005-04-23 08:01:16

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w temacie sprzedam stylowe meble ogrodowe
> W cenie 150 zł za samo krzesło
> 800 zł za caly zestaw stolik plus 4 krzesła
> [...]
Nie wyglądają na wygodne, a cena 150 zł za metalowe krzesło to trochę dużo.
--
pzdr
bluszcz

4. Data: 2005-04-23 08:49:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak w temacie sprzedam stylowe meble ogrodowe

Do ogrodu to one się nie nadają, znaczy się żeby postawić na trawnik.
Zapadną się w murawę przy pierwszym posiedzeniu a jeszcze jak ktoś będzie
się kręcił z krzesłem to zrujnuje darń.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-04-25 15:24:17

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzesla sa bardzo wygodne i nie sa strasznie ciezkie 7 kg
nie zapadaja sie w ziemie np na trawniku

6. Data: 2005-04-25 18:50:40

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news" <m...@o...pl>
> Krzesla sa bardzo wygodne i nie sa strasznie ciezkie 7 kg
> nie zapadaja sie w ziemie np na trawniku

A dajesz za darmo jak pod kimś się zapadnie?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

Zmasakrowany trawnik
i u mnie też coś rośnie :)
[allegro - spamik - przepraszam] Laka kwietna i kwietna murawa....
Filc w trawniku-duży kłopot
Przepraszam wszystkich