i u mnie też coś rośnie :)

1. Data: 2005-04-22 13:13:45

Temat: i u mnie też coś rośnie :)
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwałam się do aparatu i nawet wyszło kilka zdjęć.
Tak więc u nas:
1. Zakwitla fosycja od Ewy (heroiczna ubiegłoroczna akcja wykopywania i
przewożenia wielkich krzaczorów też została uwieczniona), a jaśminowiec ma
wielką chęć się zazielenić.
2. Wyrastają z ziemi różne różności, sama nie wiem co, ale jak się
dowiem -
to do TaBazy dodam.
3. Cieszą oczy tulipany, żonkile i szafirki.
4. Kasztanowiec chce zakwitnąć - z tego zdjęcia całkiem dumna jestem.
Zapraszam Was na wycieczkę http://fotogalerie.pl/galeria/malgorzata1964
Dla niezorientowanych może to żadna atrakcja, ale my przejęliśmy ten teren
jako wysypisko śmieci, które trzeba było traktorem orać. Teraz cieszy
każda
roślinka :)
CDN...
Pozdrowienia,