ziola-wysiew

1. Data: 2005-04-23 08:40:34

Temat: ziola-wysiew
Od: "_za_2_30_" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wysialam sobie ostatnio troche ziol.
Wzeszly, jednak po osiagnieciu pewnej wysokosci (lebiodka, lubczyk,
tymianek) wszystkie sie "klada" i obumieraja. Dlaczego? Moje przypuszczenia
padaja na nieodpiwiednie podlewanie (moze od dolu trzeba?). A moze pikowac?

pozdrawiam
i z gory dzieki za podpowiedzi
Kasia

2. Data: 2005-04-23 09:45:38

Temat: Re: ziola-wysiew
Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_za_2_30_" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przypuszczenia
> padaja na nieodpiwiednie podlewanie (moze od dolu trzeba?). A moze

może dopadła je zgorzel siewek:-((

Pozdrawiam
Violetta

3. Data: 2005-04-23 13:15:29

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przypuszczenia
> padaja na nieodpiwiednie podlewanie (moze od dolu trzeba?). A moze

Jeśli zczerniały in łodyżki tuż przy ziemi to już po nich.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

4. Data: 2005-04-23 14:18:09

Od: "_za_2_30_" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli zczerniały in łodyżki tuż przy ziemi to już po nich.

Nie. One jakby "slabna", "klada sie" i za 2-3 dni usychaja. Chociaz ziemia
wilgotna...
Jedynie szalwia mi sie trzyma....jak do tej pory.

pozdrawiam
_za_2_30_

5. Data: 2005-04-23 14:21:19

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. One jakby "slabna", "klada sie" i za 2-3 dni usychaja. Chociaz ziemia
> wilgotna...
> Jedynie szalwia mi sie trzyma....jak do tej pory.

Czy siewki stoją w ostrym słońcu? Może podłoże jest przegrzane?
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-04-23 14:36:46

Od: "_za_2_30_" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy siewki stoją w ostrym słońcu? Może podłoże jest przegrzane?

Nie, za firanka, a slonce to ja mam jakies 3 godziny na oknach.

pozdrawiam
_za_2_30_

7. Data: 2005-04-23 16:12:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, za firanka, a słonce to ja mam jakieś 3 godziny na oknach.
>
> pozdrawiam
> _za_2_30_

Mogą też mieć za mokro i gniją przy ziemi, lub są wyciągnięte z powodu
przenawożenia bez odpowiedniej ilości światła.

Serdecznie Miłka

Jerzym.Wojciechom...
jarmuż
Stylowe meble ogrodowe Stolik krzesła SUPER
Zmasakrowany trawnik
i u mnie też coś rośnie :)