czy zlamany palec u nogi wklada sie w gips?

1. Data: 2008-05-28 20:53:43

Temat: czy zlamany palec u nogi wklada sie w gips?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niefortunne kopniecie w lozko, palec (srodkowy) u nogi spuchniety, siny,
boli, ale nie uniemozliwia chodzenia. robic oklady, czy isc do ortopedy? cos
mi sie kolacze, ze nawet gdyby byl zlamany, to nie wklada sie w gips. prawda
to?

2. Data: 2008-05-28 21:20:54

Temat: Re: czy zlamany palec u nogi wklada sie w gips?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos mi sie kolacze, ze nawet gdyby byl zlamany, to nie wklada sie w gips.

i jeszcze mam pytanie - czym to oblozyc? rivanolem?

3. Data: 2008-05-29 10:41:40

Od: "Pytanie" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" napisał:

> i jeszcze mam pytanie - czym to oblozyc? rivanolem?

Jeśli już, to lepiej altacet w żelu.
Ale tak czy inaczej warto chyba przejść się do ortopedy...

4. Data: 2008-05-29 16:00:23

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie <a...@p...pl> napisał(a):

> Jeśli już, to lepiej altacet w żelu.
> Ale tak czy inaczej warto chyba przejść się do ortopedy...

Jak najbardziej, noga to cholernie ważny i ciągle obciążony punkt ludzkiego
ciała. Wszystkie zwyrodnienia czy urazy, jeżeli zaczynają powodować
dolegliwości, w krótszym lub późniejszym okresie bardzo utrudniają życie.

Żadnych "złamań", skręceń czy ran NIE NALEŻY okładać riwanolem, jodyną czy
jakimkolwiek innym środkiem zmieniającym barwę skóry (szczególnie przed oceną
przez lekarza), ponieważ utrudnia to, a nieraz uniemożliwia ocenę czy nie
rozwija się proces zapalny lub zakażenie.

Altacet, roztwór sody oczyszczonej...

Pozdrawiam,
Mirab

5. Data: 2008-05-29 17:04:21

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirab" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez lekarza), ponieważ utrudnia to, a nieraz uniemożliwia ocenę czy nie
> rozwija się proces zapalny lub zakażenie.

sluszna uwaga! bardzo dziekuje!!!

6. Data: 2008-05-29 21:10:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirab" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Altacet, roztwór sody oczyszczonej...

w jakich proporcjach rozrobic te wode? wlasnie sie kopnal w ten sam palec:(

7. Data: 2008-05-30 20:46:02

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana <t...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Mirab" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> w jakich proporcjach rozrobic te wode? wlasnie sie kopnal w ten sam palec:(

Łyżka stołowa (z czubkiem) sody na pół litra wody...

Uważaj proszę na palce ;)

Pozdrawiam,
Mirab

Niedoczynność tarczycy