czy zmywarka zmywa garnki?

1. Data: 2002-04-05 12:08:28

Temat: czy zmywarka zmywa garnki?
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że temat przegadany ale przeczytałem wszystkie posty i nie znalazłem
jednoanacznej odpowiedzi na to pytanie - niektórzy piszą że tak niektórzy że
nie, Więc pytam Czy nowy model Bosha będzie zmywał garnki i jak ?

Pozdrawiam
Dry

1. Data: 2002-04-05 12:08:54

Temat: Re: czy zmywarka zmywa garnki?
Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywa, dlaczego nie? Tylko czasem na niektórych pozostają smugi od środka
pioracego / nabłyszczacza. Ja jak włożyłem 1 raz patelnie do zmywarki to jej
nie poznałem po wyjęciu, bo .... okazało sie, że nie jest czarna tylko
niebieska. Zmywarka swietnie domywa tłuszcz, nawet stary.
Poeksperymentuj, niektóre garnki może rzeczywiście lepiej zmywac ręcznie (a
już zawsze trzeba oczyścić je z resztek jedzenia)

JP

1. Data: 2002-04-05 12:11:49

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...com> napisał:

> Więc pytam Czy nowy model Bosha będzie zmywał garnki i jak ?

Bedzie zmywal, i to bardzo skutecznie ;)
Z garow usun tylko resztki, i smialo do zmywarki.

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-04-05 12:51:32

Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja moje myłem, teflon pozostał...
A patelnia kolor zmieniła juz po 1szym myciu, ale, masz rację, całkowicie
domyła się dopiero za 4 czy 6tym razem..:-)
JP
Użytkownik "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "JP" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jej
> nie poznałem po wyjęciu, bo .... okazało sie, że nie jest czarna tylko

jeden raz czy pierwszy ;-)))

dolacze sie do pytania - ale w kwesti patelni - mam patelnie teflon'a - i
nie wiem czy nic im sie nie stanie po myciu w zmywarce - bo garnki to
zasuwaja ze az milo ;-)) - a patelnia to troche duzy wydatek zeby tak
eksperymentowac ;-))

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-04-05 13:20:37

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Dry" myje garnki:

Ja nie myję garnkow w zmywarce. Dlaczego? Bo szkoda mi miejsca.
Wole umyc garnek recznie a na jego miejsce powkladac brudne naczynia :-))

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-04-05 13:33:04

Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to już inny temat. Ja robię podobnie, o ile garnek nie jest zbyt tłusty. I
raz na jakiś czas mimo wszystko wkładam do zmywarki.
Nie jestes przypadkiem z Wielkopolski?:-))

JP

1. Data: 2002-04-05 13:48:14

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-05 14:33:07

Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Apr 2002 15:20:37 +0200, Chopek <c...@m...org> wrote:

>"Dry" myje garnki:
>
>Ja nie myję garnkow w zmywarce. Dlaczego? Bo szkoda mi miejsca.
>Wole umyc garnek recznie a na jego miejsce powkladac brudne naczynia :-))

To jaki jest sens posiadania zmywarki? Zwłaszcza, że urządzenie takie
kosztuje od 1000zł wzwyż?

Renata

1. Data: 2002-04-05 19:40:02

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renata Gołębiowska" <R...@r...pl> wrote in message
.waw.pl...

> To jaki jest sens posiadania zmywarki? Zwłaszcza, że urządzenie takie
> kosztuje od 1000zł wzwyż?
>
> Renata

Jak to jaki. Mozna pokazac, ze sie ma. A nie mozna pokazac jak stoja w niej
brudne naczynia. Otwierasz, pokazujesz, goscie wychodza a ty garnki do zlewu
i Mr. Proper. ;)))

vpw

1. Data: 2002-04-10 09:55:33

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"Renata Gołębiowska" nie rozumie:
> To jaki jest sens posiadania zmywarki?
Jak juz bedziesz miala zmywarke to i sens sie znajdzie :-)
Przeciez napisalem : 'Wole umyc garnek recznie a na jego miejsce powkladac
brudne naczynia :-))'
Na miejsce jednego garnka miesci sie z 10 talerzy. Wole umyc recznie jeden
garnek niz 10 brudnych talerzy, czy 15 szkalnek.

Pozdrawiam, Chopek.

Ile za wynajem kawalerki - Rembertów ?
Odkurzacz pioracy - czy warto?
cyklinowanie