Re: czy zmywarka zmywa garnki?

From: "JP" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: czy zmywarka zmywa garnki?
Date: Fri, 5 Apr 2002 14:08:54 +0200

Zmywa, dlaczego nie? Tylko czasem na niektórych pozostają smugi od środka
pioracego / nabłyszczacza. Ja jak włożyłem 1 raz patelnie do zmywarki to jej
nie poznałem po wyjęciu, bo .... okazało sie, że nie jest czarna tylko
niebieska. Zmywarka swietnie domywa tłuszcz, nawet stary.
Poeksperymentuj, niektóre garnki może rzeczywiście lepiej zmywac ręcznie (a
już zawsze trzeba oczyścić je z resztek jedzenia)

JP
Użytkownik "Dry" <d...@p...com> napisał w wiadomości
Wiem że temat przegadany ale przeczytałem wszystkie posty i nie znalazłem
jednoanacznej odpowiedzi na to pytanie - niektórzy piszą że tak niektórzy że
nie, Więc pytam Czy nowy model Bosha będzie zmywał garnki i jak ?

Pozdrawiam
Dry