czym myć panele

1. Data: 2003-05-30 18:04:11

Temat: czym myć panele
Od: "aneta" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pierwszy raz na grupie,zaglądam tu co jakiś czas więc jeśli był już
ten temat to chociaż podpowiedźcie gdzie go szukać. Mój problem dotyczy
mycia paneli; czym wy je myjecie, to znaczy oprócz środków których używacie
podzielcie się również czy myjecie je mopem czy ścierką?Jeśli mopem to
jakim?

1. Data: 2003-05-31 11:43:26

Temat: Odp: czym myć panele
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja myje taka dobrze juz uzywana szmatka, taka ktora nie pozostawia smug od
wody

podejrzewam, ze dobra bylaby flanela

kazda szmatka musi byc dobrze ... wycisnieta z wody, aby smugi wody nie
wysychaly na panelach, bo zostana brzydkie slady - do nastepnego mycia
oczywiscie

panele myje CIF OXY-GEL'elem, nie uzywam zadnych srodkow konserwujacych,
lakierujacych, bo uwazam, ze one moga spowodowac nienaturalny wyglad paneli

pozdrawiam

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2003-06-03 14:00:26

Temat: Re: czym myć panele
Od: "Janus" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta <a...@l...pl> napisał(a):
..
> to znaczy oprócz środków których używacie
> podzielcie się również czy myjecie je mopem czy ścierką?Jeśli mopem to
> jakim?
.. ciach

Witam

Ja myję panele wodą przy pomocy mopa płaskiego z mikrofazy. Jeżeli są jakieś
"trudniejsze" zabrudzenia to używam delikatnego detergentu (konkretnie Brial
firmy Ecolab - bo dobry i ładnie pachnie). Zmywam podłogę na wilgotno, jeżeli
jest na niej coś "ciekawszego" (mam syna 8 miesięcy) to używam spryskiwacza i
natychmiast wycieram do sucha. Zaletą tej metody (na wilgotno - dobrze
odciśnięte mopy)jest szybkość, brak smug, minimalna możliwość przemoczenia
paneli i minimalne zużycie środków chemicznych.

pozdrawiam
Janusz

masz szambo, sławojkę musisz tu zajrzeć
kredyt hipoteczny - prosze o opinie