czym paskudztwo wyczyścić?

1. Data: 2004-05-10 06:13:15

Temat: czym paskudztwo wyczyścić?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunkupomocy. W sobotę wzięłam się za oporządzanie Nowej, Okropnie
Przepięknej Kuchni i trafił mnie ciężki szlag. Okazało się, że jedna z
ulotek reklamowych na piekarniku została przytwierdzona do szyby jakimś
glutowatym paskudztwem (tak na oko tym samym, czym przyklejają próbki itp. w
gazetach), któremu nie dały rady wszystkie nieagresywne środki, jakie miałam
w domu, czyli ludwik i masło :) - bardziej jadowitymi bałam się próbować,
żeby nie uszkodzić szyby. Po nagrzaniu piekarnika paskudztwo przez moment
sprawiało wrażenie dającego się usunąć, ale ostatecznie dało się tylko
trochę rozmazać. Poradźcie, czym to przepędzić, nie rujnując jednocześnie
pieca?

Pozdrawiam
Hanka, co ma ochotę dorwać tego geniusza marketingu i obstukać mu lico
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-05-10 06:34:31

Temat: Re: czym paskudztwo wyczyścić?
Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> [...]
> glutowatym paskudztwem
> Poradźcie, czym to przepędzić, nie rujnując jednocześnie

Benzyną ekstrakcyjną.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-05-10 07:03:36

Od: "Lobo de Cornholio" <l...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c7n6h9$ald$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> sprawiało wrażenie dającego się usunąć, ale ostatecznie dało się tylko
> trochę rozmazać. Poradźcie, czym to przepędzić, nie rujnując jednocześnie

ja u siebie doczyscilem szybe Ajax Orange Universal Cleaner - moze pomoze?

Lobo

1. Data: 2004-05-10 07:12:55

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepięknej Kuchni i trafił mnie ciężki szlag. Okazało się, że jedna z
> ulotek reklamowych na piekarniku została przytwierdzona do szyby jakimś

Niech zgadne? Amica i szara tasma pakunkowa?

Ja sobie z nia poradzilem preparatem na bazie spirytusu - Meblin z Voigta.
Ale czyszczenie i tak jest upierdliwe.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-05-10 07:40:45

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] Niech zgadne? Amica i szara tasma pakunkowa?[...]

Nie. Amica i glutoplazma od jakiegoś kolorowego papierka z serii "ale sobie
super-hiper-megakuchnię kupiłeś, joł", z obowiązkową krzywo uśmiechniętą
panią w fartuszku i z pieczonym zewłokiem w objęciach. Lepiszcze trochę
przypomina przezroczysty silikon, ciągnie się i lepi do wszystkiego, a na
ciepło rozmazuje. Zastanawiam się, czy nie podgrzać tego kawałka mocniej,
może wtedy by się upłynniło i zlazło?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-05-10 07:45:31

Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> [...]
> żeby nie uszkodzić szyby. Po nagrzaniu piekarnika paskudztwo przez moment

Benzyna ekstrakcyjna. Mialem 'piekne' nalepki na sprzecie Candy i udalo
sie tym usunac. dodatkowo, benzyna odtluszcza wiec znikaja slady
paluchow.

pozdro
/pk

1. Data: 2004-05-10 08:44:44

Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:c7n6h9$ald$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Hanka Skwarczyńska* <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisal(a):
> Ratunkupomocy. W sobotę wzięłam się za oporządzanie Nowej, Okropnie
> Przepięknej Kuchni i trafił mnie ciężki szlag.
Przeciez mowilas, ze "Na szczęście szorowanie, sprzątanie i
zmywanie robi się w zasadzie samo" ;)

> Okazało się, że jedna z
> ulotek reklamowych na piekarniku została przytwierdzona do szyby
> jakimś glutowatym paskudztwem
Potraktuj tego gluta zmywaczem do paznokci - metoda sprawdzona empirycznie
:)

Arkadiusz Gawronowski

1. Data: 2004-05-10 08:49:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:c7nfem$jug$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]zmywaczem do paznokci [...]

Że się tak upewnię - można na tej bajeranckiej piekarnikowej szybce? I czy
może być bezacetonowy?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-05-10 10:07:20

Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:c7nfpd$ccc$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Hanka Skwarczyńska* <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisal(a):

> Że się tak upewnię - można na tej bajeranckiej piekarnikowej szybce?
> I czy może być bezacetonowy?

Przeczytalem jeszcze raz podstawowe pytanie i nie wiem czy mowimy o tym
samym ;)
Ja mialem na kuchence pozostalosc po tasmie klejacej (zarowno na emalii jaki
i szybie), ktora nie za bardzo przypominala klej do probek w gazecie (taki
przezroczysty). I takie cus na pewno zeszlo po potraktowaniu zmywaczem
(niestety nie mam pojecia jaki to byl ;) ).
W kazdym badz razie mozesz sprobowac :)

Arkadiusz Gawronowski

1. Data: 2004-05-10 10:09:07

Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim juz pojedziesz zmywaczem po całości, to najpierw sprobuj na jakims
mniej widocznym kawałku piekarnika czy zmywacz nie zareaguje z
powierzchnia! To jest rozpuszczalnik i jak masz szybe pokryta jakims
tworzywem czy lakierem to mozesz uszkodzic.

Benzyna ekstrakcyjna bylaby raczej bezpieczniejsza mysle.

pozdro
/pk

Drzwi do piwnicy
umowa przedwstepna na zakup domu
kuchenka do zabudowy-na co zrwoci uwage?
Materiały budowlane - ekofibr
Jak usunac tluste plamy ze spodni?