Drzwi do piwnicy

1. Data: 2004-05-10 05:45:59

Temat: Drzwi do piwnicy
Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Szukam jakiegoś niedrogiego sposobu zabezpieczenia piwnicy w bloku. Puki
co w niej niewiele mam, ale widzę że sąsiedzi się pozabezpieczali -
kraty, etc. Myślałem o standardowych drzwiach antywłamaniowych klasy B
lub C, ale to koszt powyżej 1 kzł. Taniej chyba by było pospawać
futrynę i drzwi z kątowników stalowych i blachy grub.2-3 mm ( tak miałem
zabezpieczoną piwnicę w stary mieszkaniu i było OK ). Druga sprawa to
to, że technologia montażu powinna zmieścić się w jednym dniu pracy. Ma
ktoś jakieś sprawdzone pomysły ?

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-05-10 09:18:07

Temat: Re: Drzwi do piwnicy
Od: LW <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Jankisz <P...@o...pl> napisał:
> [...]
> zabezpieczoną piwnicę w stary mieszkaniu i było OK ). Druga sprawa to
> to, że technologia montażu powinna zmieścić się w jednym dniu pracy. Ma

Poszukaj drzwi metalowych z futryna, w hipermarketach ok. 300 zl.
Na chuligana wystarcza, na "fachowca" nie, ale co by szukal w piwnicy ;-)
Zreszta ubezpieczenie mieszkania obejmuje tez piwnice.

Pozdrowienia,
LW

1. Data: 2004-05-10 09:58:10

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LW napisał(a):

> Poszukaj drzwi metalowych z futryna, w hipermarketach ok. 300 zl.

Wiem, oglądałem, nazywa się toto drzwi do kotłowni. Wykonane z blachy
grub. 0.5 mm, nawet nie ma do czego zamka przykręcić :(

> Na chuligana wystarcza, na "fachowca" nie, ale co by szukal w piwnicy ;-)

Rowerów wartości kilku kzł.

> Zreszta ubezpieczenie mieszkania obejmuje tez piwnice.

Nie chciałbym tego sprawdzać w praktyce.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

umowa przedwstepna na zakup domu
kuchenka do zabudowy-na co zrwoci uwage?
Materiały budowlane - ekofibr
Jak usunac tluste plamy ze spodni?
Pralki - rożnice między producentami (chyba długie)