czym przykleić kabel do ściany?

1. Data: 2009-09-16 10:07:15

Temat: Re: czym przykleić kabel do ściany?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <g...@o...pl> wrote in message
news:h8vll5$iqu$1@news.onet.pl...
> Witam
> Czym przykleić kabel antenowy, w poziomie, jakies 2 m nad podłogą? Zalezy
mi
> na kleju niebrudzącym ściany (najlepiej przezroczystym, rzadkim, coby go
> pędzelkiem rozprowadzić, szybko wiążącym)
> Mocowanie uchwytów w ścianie raczej odpada. No chyba, że są jakieś wygodne
> rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)
> więc nie chcę zbyt mocno ingerować.
>
> pozdrawiam
> P.

Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie. Inne - glutownica.

2. Data: 2009-09-16 18:44:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> wrote in message

> Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej
> http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expe
rt,art,288.html

> MaW

Przy sztywnych, grubych i ciężkich kablach proponuję klej montażowy. Inna
sprawa - idiotoodporność - wtedy rurka metalowa na uchwytach umocowana na
kołkach, z kablem w środku.

4. Data: 2009-09-18 10:13:58

Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie.

Mogę tylko po ścianie - jak już pisałem jest to korytarz - klatka schodowa.

pozdr.

5. Data: 2009-09-18 10:31:34

Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-09-18 17:06:33

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej
> http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expe
rt,art,288.html

Nie polecam, glut z glutownicy jest dobry dla kabelka telefonicznego,
antenowy jest za ciężki i za sztywny i jeszcze klejony na tynk (?), moim
zdaniem raczej odpadnie. Lepszy będzie przezroczysty klej do styropianu
lub coś z Tytana, tu radzę uważać aby był bezbarwny.
Pozdrawiam.
JacekG.

7. Data: 2009-09-18 18:30:12

Od: grzesiek <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P. pisze:
> [...]
> rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)

Ja bym proponował takie małe plastikowe uchwyty, a jako że
jest to ściana betonowa to konicznie z dołączonymi do nich
hartowanymi gwoździkami. Nie gwarantuję 100% sukcesu ale
można spróbować. Opakowanie takich uchwytów z gwoździami to
koszt kilku PLN

pozdrawiam
grzesiek

8. Data: 2009-09-18 19:48:37

Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Wrz, 19:06, "JacekG." <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> zdaniem raczej odpadnie. Lepszy będzie przezroczysty klej do styropianu
> lub coś z Tytana, tu radzę uważać aby był bezbarwny.

Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

Pzdr.
L.

9. Data: 2009-09-20 09:53:46

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gwarantuję 100% sukcesu ale można spróbować. Opakowanie takich uchwytów z

bedzie dzialac :)
daaawno temu tak mocowalem kable na klatkach schodowych w blokach i trzymalo
sie pieknie :)
kable sieciowe a nie antenowe ale wielkiej roznicy nie ma, uchwyty mocno
trzymaja i zamontowac jest latwo
zdecydowanie mniej roboty niz zabawa z klejem

--
pzdr
piotrek

10. Data: 2009-09-21 05:46:58

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

Kleiles i wisial rok/dwa/piec czy kleiles i po miesiacu przykrył go tynk ?
;)

Pozdrawiam

Kane

tv w łazience?