czym przykleić kabel głośnikowy do ściany

11. Data: 2012-06-28 15:21:13

Temat: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:jsdfr5$evp$1@usenet.news.interia.pl...

> Zakładasz, że kable są ze styropianu?

Zakładasz, że klej do styropianu klei tylko styropian? ;-)
Nazywa się do styropianu, bo w przeciwieństwie do innych klejów nie zawiera
rozpuszczalników, które trawią styropian. Można nim kleić prawie wszystko do
różnych podłoży (tynki, drewno, płytki), a trzyma bardzo mocno. ;-)

12. Data: 2012-06-28 16:32:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jun 2012 17:21:13 +0200, nom napisał(a):

> [...]
> rozpuszczalników, które trawią styropian. Można nim kleić prawie wszystko do
> różnych podłoży (tynki, drewno, płytki), a trzyma bardzo mocno. ;-)

Jak długo ten klej wiąże?
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

13. Data: 2012-06-28 19:05:46

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jak długo ten klej wiąże?

z godzinę
ale jak klej z glueguna trochę trzymał to można nim się wspomagać
zanim ten właściwy zwiąże

jeffrey

14. Data: 2012-06-29 06:33:05

Od: jg <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:53:12 -0700 (PDT), jk napisał(a):

> Czym to cholerstwo przykleić tak, żeby trzymało. Kleiłem na klej z
> pistoletu (najtańszy pistolet i najtańszy klej z marketu budowlanego)
> - trzymało maksymalnie pół roku.

kleilem tak kilkaset metrow kabla sieci komputerowej i jest bardzo ok.
powierzchnia nie byla sterylnie czysta, odpylona i odtluszczona, jakosc
kleju jak u ciebie. trzyma juz z 9 miesiecy i nie widac by chcialo odpasc.
goraco (sic!) polecam... oczywiscie kleju nie oszczedzac...

--
jg

15. Data: 2012-06-29 07:54:51

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo ten klej wiąże?

Nie pamiętam, ale on jest dość gęsty i od razu "łapie". Ja kleiłem nim
styropian do drewna i teraz chciałem oderwać to prędzej rozerwiesz strukturę
styropianu niż puści złącze. :-)

16. Data: 2012-07-02 19:39:14

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-25 23:53, jk pisze:
> Witam,
>
> potrzebuję przykleić kabel głośnikowy tak, żeby biegł po ścianie i po
> suficie (podłoga odpada z wiadomych względów).
>
> Czym to cholerstwo przykleić tak, żeby trzymało. Kleiłem na klej z
> pistoletu (najtańszy pistolet i najtańszy klej z marketu budowlanego)
> - trzymało maksymalnie pół roku. Potem kleiłem na taśmę dwustronną
> montażową - trzymało dwa tygodnie.

W/g mnie problem nie leży w kleju, ale w źle przygotowanym podłożu.
Jak kleiłeś na zakurzoną ścianę, to nie dziwota, że po paru miesiącach
odpadło...

Pozdry,
MW

17. Data: 2012-07-02 21:13:05

Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 21:39, wolim <n...@p...tu> wrote:
> W/g mnie problem nie leży w kleju, ale w źle przygotowanym podłożu.
> Jak kleiłeś na zakurzoną ścianę, to nie dziwota, że po paru miesiącach
> odpadło...

właśnie nie kleiłem na zakurzoną, co więcej klej trzyma tynku bardzo
mocno, to kabel się odkleja. Za pierwszym razem kabel czyściłem watką
przed klejeniem, później już się nie bawiłem, a efekty były takie same

18. Data: 2012-07-02 21:16:49

Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Cze, 08:33, jg <f...@f...pl> wrote:
> [...]
> kleju jak u ciebie. trzyma juz z 9 miesiecy i nie widac by chcialo odpasc.
> goraco (sic!) polecam... oczywiscie kleju nie oszczedzac...

To ciekawe co piszesz, bo kabel UTP jest dużo grubszy i cięższy niż
głośnikowy. W moim przypadku to nie utrzymałby się pewnie tygodnia.
Kiedyś tym samym klejem próbowałem przykleić kabel antenowy, odpadł
następnego dnia i zrobiłem korytko.

Może w ilości kleju leży sprawa - nakładałem pasek 2 cm kleju co około
10 cm. Wychodziłem ze starego założenia, że "klej trzyma gdy go ni
ma" (sprawdza się w klejeniu dętki rowerowej).

Jakie ilości kleju stosowałeś?

19. Data: 2012-07-03 06:29:45

Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jk wrote:

> Może w ilości kleju leży sprawa - nakładałem pasek 2 cm kleju co
> około
> 10 cm. Wychodziłem ze starego założenia, że "klej trzyma gdy go ni
> ma" (sprawdza się w klejeniu dętki rowerowej).

tyle że nie zastosowałeś się do formuły bo trzeba było dać klej na
całej długości bez przerw ale odrobinę
oraz docisnąć do chwili dobrego związania co niestety jest ciężkie do
wykonania w domowych warunkach
ja kleiłem przewód do lampy na suficie taśmą dwustronną ( miałem taką
5mm szerokości, prawie sam klej) i na drugi dzień malowałem sufit więc
farba trzyma na bank dobrze, wisi już 12 lat :)

jeffrey

20. Data: 2012-07-03 09:18:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
A dlaczego uparłeś się na klej? To objemki już nie mogą być? Ładnie,
estetycznie. Ba! Można kupić najcieńszą rynienkę montażową (albo rurkę)-
przymocować ją do ściany- a w niej przewód Chyba jeszcze bardziej estetyczne
rozwiązanie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

farby do barwienia (termoutwardzalne) kafli - gdzie kupic?
Emulsja
Zagrożenie piorunem ?
Cheap Aidias shoes,Puma shoes,Timberland boots Wholesale www.buygoodgoods.com
drewno na "płytki chodnikowe"