czym usunąć ślady silikonu?

1. Data: 2008-01-11 10:32:58

Temat: czym usunąć ślady silikonu?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czym można łatwo usunąć pozostałości silikonu? Po osadzaniu wanny
zostało po majstrach trochę odcisków i innych mazów na płytkach, a jakoś
tak ścierką i płynem do szyb nie bardzo chce to schodzić. Paznokciem też
słabo. Jest na to jakiś dobry i łatwy sposób?

pozdr
d.

2. Data: 2008-01-11 19:40:13

Temat: Re: czym usunąć ślady silikonu?
Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ścierką i płynem do szyb nie bardzo chce to schodzić. Paznokciem też
> słabo. Jest na to jakiś dobry i łatwy sposób?

W marketach budowlanych są rozpuszczalniki do silikonu - ale najpierw
przetestuj na niewidocznych czesciach plytek

MaW

3. Data: 2008-01-15 08:15:06

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zacznij od żyletki lub takich skrobaczków "żyletkowych".
JaC

-----

4. Data: 2008-01-15 11:10:18

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Zacznij od żyletki lub takich skrobaczków "żyletkowych".
> JaC

tym juz robilem, ale zostaly takie mazy, ktorych juz niechce wziac za
bardzo zyletka (boje sie tez, zeby za bardzo plytak nie porysowac)
ale kupilem juz produkt odpowiedni w poleconym przez mariusza miejscu
dzis pewnie zobacze jak dziala

5. Data: 2008-01-16 04:29:27

Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 11:32, doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> wrote:
> [...]
> tak ścierką i płynem do szyb nie bardzo chce to schodzić. Paznokciem też
> słabo. Jest na to jakiś dobry i łatwy sposób?

Srodek firmy Soudal - kiepski do grubych warstw, na cienkich nie
sprawdzalem
Srodek firmy TYTAN, albo nazwa TYTAN ( dostepny w Leroy Merlin ) o
konsystencji pasty BHP - jak dla mnie rewelacyjny - poradzil sobie z
usunieciem centymetrowej warstwy (oczywiscie nie za jednym razem) i
cena chyba nizsza niz Soudal.

Koc "elektryczny"
[spam] Drewniane zegary - inne niż wszystkie
Poszukiwana zmywarka - głębokość mniej niż 60cm
Wanna 130cm - jaki producent ?
my mum and sister kissing