Poszukiwana zmywarka - głębokość mniej niż 60cm

1. Data: 2008-01-10 21:35:01

Temat: Poszukiwana zmywarka - głębokość mniej niż 60cm
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przeglądam sobie zmywarki gdyż moja żona po 2 latach stwierdziła że
jednak warto :)

Wszystkie które obejrzałem mają głębokość przybliżoną do 60cm. Niestety
przy tej głębokości musiałbym przestawiać rury.

Czy są zmywarki w wersji "slim" :) Rozsądek mówi że nie bo w taką mało
co wlezie ale dla świętego spokoju wolę spytać.

Dzięki
Adam

2. Data: 2008-01-10 23:01:49

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy są zmywarki w wersji "slim" :) Rozsądek mówi że nie bo w taką mało co
> wlezie ale dla świętego spokoju wolę spytać.

hmm moze jakas 45 cm? bo przeciez to ramie co sie w srodku obraca potrzebuje
tyle samo miejsca na szerokosc i na glebokosc :) A ze wieksosc zmywarki
ktore widziales mialy szerokosc 60 cm to wnioski nasuwaja sie same

MaW

3. Data: 2008-01-11 00:00:55

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wolek pisze:

> [...]
> potrzebuje tyle samo miejsca na szerokosc i na glebokosc :) A ze
> wieksosc zmywarki ktore widziales mialy szerokosc 60 cm to wnioski

A skąd wniosek że oglądałem w większości te o szerokości 60cm? :)
45 też obejrzałem i tak samo są głębokie.

Adam

4. Data: 2008-01-11 08:22:42

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wszystkie które obejrzałem mają głębokość przybliżoną do 60cm. Niestety
> przy tej głębokości musiałbym przestawiać rury.

Przerabiałem ten temat. Według mnie nie ma. Wolno stojące 60 zabudowane
56-57 ale musisz dodac niecałe 2 cm na front. Ja musiałem wystawić ją 5 cm
do przodu bo rur niestety ruszyć nie mogłem. Teraz u mnie wyglada to ok, ale
w momencie decyzji o zmywarce musiałem zmianić koncepcję całej kuchni (na
szczęscie wszystko było w fazie projektu)

pozdro

Wanna 130cm - jaki producent ?
my mum and sister kissing
Garnki Steinbach