Garnki Steinbach

1. Data: 2008-01-09 19:30:26

Temat: Garnki Steinbach
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zastanawiam sie nad kupnem
http://www.allegro.pl/item289702267_ekskluzywne_garn
ki_steinbach_9_czesci_indukcja.html
czy ktoś takie posiada, jakie opinie, a może polecicie cos innego w
cenie 200-300 zł?
Pozdrawiam, Agnieszka

2. Data: 2008-01-09 20:32:03

Temat: Re: Garnki Steinbach
Od: "Jaros\(R\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" napisała w wiadomości
> [...]
ki_steinbach_9_czesci_indukcja.html
> czy ktoś takie posiada, jakie opinie, a może polecicie cos innego w

hmm,sam nie gotuje ale widze co sie dzieje z garnkami, ktorych uzywa moja
polowka od prawie 2 lat, typowe garnki z hipermarketu, stal 18/8, kazdy
garnek ma juz odksztalcone dno, w niektorych dno jakby chcialo odejsc od
garnka, 2 garnki ze wzgledu na bardzo duze odksztalcenie juz poszly do
smietnika (dodam ze uzywany piec to zwykle plyty grzejne, okragle)

szukaj czegos w stali 18/10, ciezkiego, z dobrym dnem wtedy moze posluza
dluzej,
ostatnio mama kupila nam dwuczesciowy szybkowar Fagor (4+6l), garnki wydaja
sie duza porzadniej wykonane, ale ten komplet kosztowal 300zl

http://www.allegro.pl/item294327962_zestaw_szybkowar
ow_fagor_4_i_6_litrow_pk_.html

jak bede cos kupowal to juz chyba doloze troche wiecej i kupie raz a
porzadnie
tyle z moich przemyslen

pzdrawiam
Jarek

3. Data: 2008-01-09 22:54:40

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaros(R) napisał(a):
> [...]
ow_fagor_4_i_6_litrow_pk_.html

> jak bede cos kupowal to juz chyba doloze troche wiecej i kupie raz a

Wielkie dzięki za wskazówki, a moze cos takiego
http://www.allegro.pl/item292129696_12_czes_ciezki_z
estaw_garow_18_10_metal_uchwyty.html
tylko cena dziwnie niska, ale moze warto spróbować?
Pozdrawiam, Agnieszka

4. Data: 2008-01-09 23:12:06

Od: "JBP" <t...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:478550B0.8030208@poczta.onet.pl...

> [...]

> http://www.allegro.pl/item292129696_12_czes_ciezki_z
estaw_garow_18_10_metal_uchwyty.html
> tylko cena dziwnie niska, ale moze warto spróbować?

Bergner to jedne z tańszych garnków, ale zupełnie wystarczające, jeśli nie
chce się wydawać dużej kasy. Ten wzór ma dobre uchwyty. Dokup oddzielnie
porządne patelnie i będziesz zadowolona :)
JBP

5. Data: 2008-01-10 07:56:53

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W życiu nic by mi nie smakowało, gdybym wiedział, że garnki nazywają się
Steinbach.

:>

EvT

6. Data: 2008-01-10 07:59:54

Od: tomaszkrusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Wielkie dzięki za wskazówki, a moze cos takiego
> http://www.allegro.pl/item292129696_12_czes_ciezki_z
estaw_garow_18_10_metal_uchwyty.html

> tylko cena dziwnie niska, ale moze warto spróbować?

Garnki kupujesz raz na ileś tam lat, jak możesz dołożyć trochę to
polecam berghoffa http://berghoff.pl/?lid=1&mid=40 (mamy drugi z góry
komplet). Tylko nie kupuj w punktach berghoffa np w pasażach handlowych,
marże koszmarne w porównaniu z allegro czy targowiskami.

http://www.nokaut.pl/szukaj/sprzet-agd/garnki-bergho
ff.html
http://www.akcesoria-kuchenne.pl/
itd.

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org

7. Data: 2008-01-10 08:57:33

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To są garnki dla chorych na bulimię ;-)
JaC

-----

8. Data: 2008-01-11 08:20:06

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
log.net.pl
użytkownik *Jaros(R)* napisał(a):

> szukaj czegos w stali 18/10, ciezkiego, z dobrym dnem wtedy moze posluza
> dluzej,

Co to jest za oznaczenie 18/10 czy 18/8?

--
Big Jack
//////

pytanie porównawcze o zużycie gazu