Zabudowa licznika gazu w mieszkaniu

1. Data: 2008-01-08 18:49:26

Temat: Zabudowa licznika gazu w mieszkaniu
Od: "MST" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie dotyczące możliwości zabudowy licznika gazu znajdującego się w
mieszkaniu. Blok z płyty, z lat 1970/80, licznik w rogu kuchni, jakieś
40 cm od sufitu. Generalnie szpeci. Słyszałem, że nie wolno go zabudować.
Czy ktoś
wie czy to prawda i czy może istnieją jakieś sposoby legalnej zabudowy
takiego cuda?

Pozdrawiam,
MST

2. Data: 2008-01-08 20:25:00

Temat: Re: Zabudowa licznika gazu w mieszkaniu
Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MST" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś
> wie czy to prawda i czy może istnieją jakieś sposoby legalnej zabudowy

Mam zabudowany w swoim mieszkaniu (w 15 letnim bloku z wielkiej płyty) płytą
kartonowo gipsową i gazownia nie miała obiekcji, kazali tylko zamontować
drzwiczki ze szczebelkami albo z 2 stron kratki wentylacyjne w płycie
kartonowo-gipsowej i tak tez zrobiłam a otwór do licznika przykryłam
obrazkiem-klapką.

3. Data: 2008-01-08 21:46:12

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jan 2008 19:49:26 +0100 I had a dream that MST <t...@p...fm> wrote:
> [...]
>Czy ktoś
>wie czy to prawda i czy może istnieją jakieś sposoby legalnej zabudowy

Możesz go przysłonić albo zabudować, ale nieszczelnie. Pamiętaj o okresowych
kontrolach i odczytach - musi być łatwy dostęp.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2008-01-15 13:46:00

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zwróć się do administracji, żeby Ci przeniesiono licznik na korytarz (klatkę
schodowa).
Jak będą wszystkim kiedys przenosic, to u Ciebie już bedzie zrobione.
JaC

-----

> Czy ktoś wie czy to prawda i czy może istnieją jakieś sposoby legalnej zabudowy
takiego cuda?

lodówka whirlpool problem
plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
czujki pożarowe i czadu
Grube deski drewniane
żaluzje