lodówka whirlpool problem

1. Data: 2008-01-08 09:39:52

Temat: lodówka whirlpool problem
Od: "janek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupilismy niedawno lodówke whirlpool do zabudowy. Zostala wlozona do regalu
ale pare dni temu zmienila sie koncepcja wiec trzeba bylo ja wyjac. Okazalo
sie ze w regale w którym stala bylo sporo wody (az spuchla plyta meblowa w
jednym miejscu), woda ta wylatuje sobie z rurki która jest czescia systemu
odszraniania. W instrukcji jest napisane ze odszranianie nastepuje
automatycznie a woda powinna skraplac sie do jakiegos zbiornika i tam
odparowywac. Niestety zadnego zbiornika nie ma, jest tylko rurka z której ta
woda sobie cieknie. Co ciekawe ta lodówka od samego poczatku nie robi nic
tylko sie odszrania. Caly czas sa krople wody na tylnej sciance chlodziarki.
Lodówka ma 3 tygodnie. Termostat ustawniony w zalecanym przedziale 3-4. Moze
ktos mi powie co robic, reklamowac czy jak?

2. Data: 2008-01-08 11:14:38

Temat: Re: lodówka whirlpool problem
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklamować. Rurka powinna wyprowadzać wodę do takiej mini-kuwety
umieszczonej nad sprężarką, z której to swobodnie może sobie odparować.

g.

plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
czujki pożarowe i czadu
Grube deski drewniane
żaluzje
pralka Bosch wlf 16260 pl