plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?

1. Data: 2008-01-08 07:53:35

Temat: plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
Od: "rudy" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie mam plyte gazowa mastercook - szklana czarna. Wszystkie elementy
sa czarne oprócz jednej czesci palnika. Ta oto czesc (srebrna) strasznie
zachodzi jakims czarnym albo brazowym swinstwem i ani tego doczyscic.
Szorowanie nie pomaga wlasciwie to nic nie pomaga. Moze ktos ma sposób jak w
miare latwy sposób to doczyscic?

2. Data: 2008-01-09 08:17:37

Temat: Re: plyta gazowa mastercook i jak to czyscic?
Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "rudy" <r...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
> doczyscic. Szorowanie nie pomaga wlasciwie to nic nie pomaga. Moze ktos ma
> sposób jak w miare latwy sposób to doczyscic?

Daj sobie spokój, z czasem calkiem zczernieja.
Czyszenie (frezowanie) nawet na tokarce nic nie da - metal w wysokiej
temperaturze nigdy nie bedzie polyskiwal srebrem.
Kapiace potrawy zweglajace sie na tym deklu tez dopelnia dziela.

Pozdrowienia
Tomek

czujki pożarowe i czadu
Grube deski drewniane