pralka Bosch wlf 16260 pl

1. Data: 2008-01-07 17:44:24

Temat: pralka Bosch wlf 16260 pl
Od: j...@p...onet.pl (GregP) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupiłem tą pralkę niedawno i ogólnie jest wszystko OK .
Mam jednak pewien problem który nie wiem czy jest mankamentem pralki
czy wszystkie te pralki tak mają
Otóż jak prałem na programie bawełna 40 C to zauważyłem że pralka
pobiera bardzo mało wody szczególnie do prania zasadniczego( do
płukania pobiera też mało ale ciuchy są już namoczone więc może to nie
przeszkadza) .
Uruchomiłem ten program bez ciuchów i poziom wody lekko tylko
przykrywał dno bębna.
I mam wrażenie że suche ciuchy po włożeniu do pralki namokną i
zabiorą całą wodę z dna i w bębnie obracają się wilgotne bez
zamaczania .
Próbowałem na innch programach też pobiera mało wody.
Ciuchy po praniu są niby wyprane ale mam wrażenie że problem opisany
jest mankamentem
Czytałem na stronie internetowej Boscha że ten typ pralki nie ma
automatycznego wyrównywania poziomu wody w zależności od załadunku.
Nie wiem czy opisany wyżej problem jest wadą pralki czy jest to
normalny objaw.
Proszę o odpowiedź.
Dziękuję

2. Data: 2008-01-07 18:29:53

Temat: Re: pralka Bosch wlf 16260 pl
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

O wodzie było ostatnio w wątku o Ariston AQSD 129.
To jak, chcesz miec oszczędną pralkę czy nie? ;) Pranie w łyżce wody, mało
prądu i jeszcze program 15 min. Tanio, oszczędnie, byle jak ;)

P.

3. Data: 2008-01-12 11:38:16

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak w Boschu, ale w w mojej pierwszej pralce polar BIO 636 byl
taki hydrostat i tam mozna bylo ustawic poziom wody w pralce. Pewnie w
boschu tez jest takie urządzenie, ale nie wiem czy da się to ustawić. :-)
Ja mam Boscha WLF20260PL rok, ale jeszcze nie rozkręcałem, ilość wody
mnie nie interesowała, ważne, żeby ubrania były czyste. :-)

nakładki na schody
Segregacja śmieci - co gdzie można wrzucać?
Ciekawy atrykuł z onetu
Kuchenka pod zabudowę elektryczno gazowa
Zle grzejace grzejniki