Ciekawy atrykuł z onetu

1. Data: 2008-01-07 07:54:31

Temat: Ciekawy atrykuł z onetu
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://portalwiedzy.onet.pl/4868,43192,1461330,1,cza
sopisma.html
...i co Państwo na to...?

pozdrawiam
robercik-us

2. Data: 2008-01-07 09:46:12

Temat: Re: Ciekawy atrykuł z onetu
Od: pbas <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://portalwiedzy.onet.pl/4868,43192,1461330,1,cza
sopisma.html
> ...i co Państwo na to...?

Trujące związki chemiczne są wszędzie - nawet w tym, co spożywamy :)
Moim zdaniem, nagłaśnianie konkretnych tematów (w tym przypadku
wyposażenia mieszkań) jest sposobem na wypromowanie innych - niby nie
szkodliwych - produktów. Idę o zakład, że za jakąś tam opinią
amerykańskich specjalistów, kryje się lobby producentów zainteresowanych
wprowadzeniem na rynek nowych produktów.

Nie wydaje mi się realnym, wyposażanie mieszkań w wyłącznie ekologiczne
produkty - nie w dzisiejszych czasach. Jeżeli przeciętnego człowieka
stać na łóżko za 1 tys zł na raty, to już widzę jak kupuje ekologiczne
łóżko z atestami itp za 5 tys zł.

--
Odwrócona osmoza akwarystyczna
http://www.woda.com.pl/index.php?d=katalog&k_id=56

3. Data: 2008-01-07 10:05:09

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pbas pisze:
[..]
> [...]
> Moim zdaniem, nagłaśnianie konkretnych tematów (w tym przypadku
> wyposażenia mieszkań) jest sposobem na wypromowanie innych - niby nie

Myślę jednak, że najistotniejsza jest sama świadomość... Chemia jest
wszędzie i to jest fakt, ale... jest masa takich rzeczy, gdzie można się
bez chemii po prostu obejść. Ot.. przykład jeden z wielu:
Odświeżacze powietrza w spraju... ;-))) toż to zatruwanie powietrza na
życzenie, a często wystarczy po prostu wywietrzyć.
Następny:
Płyny do płukania prania... co one zawierają...? nie jestem chemikiem,
ale nie wierzę, że są aż takie zdrowe.
Dalej:
Lekarstwa - to podawane profilaktycznie - witaminy, mikroelementy...
Przecież normalna dieta dostarcza wszystkiego, czego oraganizm
potrzebuje, a pigułki... co ona tak na prawdę zawierają...?
Jeszcze
Płyny do naczyń, proszki do prania, bardziej agresywne środki czystości
- domestosy i takie tam...
itd

Idę o zakład, że za jakąś tam opinią
> amerykańskich specjalistów, kryje się lobby producentów zainteresowanych
> wprowadzeniem na rynek nowych produktów.

całkiem możliwe ;-))

> [...]
> produkty - nie w dzisiejszych czasach. Jeżeli przeciętnego człowieka
> stać na łóżko za 1 tys zł na raty, to już widzę jak kupuje ekologiczne

oczywiście... i tu jestem absolutnym zwolennikiem umiarkowanych i
wyważonych poglądów. Zasada jednak jest jedna: im mniej chemii tej, o
której wiemy i tej, której możemy się spodziewać, tym lepiej ;-))
pozdrawiam
robercik-us

4. Data: 2008-01-07 16:53:03

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Jan 2008 08:54:31 +0100 I had a dream that robercik-us
<r...@p...onet.pl> wrote:
>http://portalwiedzy.onet.pl/4868,43192,1461330,1,cz
asopisma.html
>...i co Państwo na to...?

Ktoś udowadnia, że życie jest szkodliwe, no i ma rację. Ale o co pytasz?

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2008-01-07 18:21:27

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze:
[..]
> Ktoś udowadnia, że życie jest szkodliwe, no i ma rację. Ale o co pytasz?

o refleksje... ;-)))
pozdr
robercik-us

6. Data: 2008-01-07 18:28:40

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Jan 2008 19:21:27 +0100 I had a dream that robercik-us
<r...@p...onet.pl> wrote:
>o refleksje... ;-)))

Nie warto żyć, jak to takie szkodliwe? :)

--
Grzegorz Janoszka

Kuchenka pod zabudowę elektryczno gazowa
Zle grzejace grzejniki
Zmywarka bez soli i wlasna studnia
zmywarki z funkcją 3 w 1
Szukasz ekipy budowlanej?