czym zatamowac rozcieta zyle w palcu wskazujacym ?

1. Data: 2005-01-07 15:13:14

Temat: czym zatamowac rozcieta zyle w palcu wskazujacym ?
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc bylem w sklepie i otwierałem szklana butelke koli.
Byla tak mocno zamknieta, a ja wlozylem w to tyle siły że poszła cała
szyjka a mi się rozcieła zyła w palcu. wyjąłem szklo i poszedłem do domu.
Krew leci non-stop jak cholera. zacisnalem sobie nad raną gumkę; i to
narazie coś daje.

2. Data: 2005-01-07 15:39:20

Od: Kranu <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

unnamed napisał(a):

> [...]
> szyjka a mi się rozcieła zyła w palcu. wyjąłem szklo i poszedłem do domu.
> Krew leci non-stop jak cholera. zacisnalem sobie nad raną gumkę; i to

To Ty butelki z metalowymi kapslami reka otwierasz ?

Kranu

3. Data: 2005-01-07 16:17:03

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kranu" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> unnamed napisał(a):
>
> To Ty butelki z metalowymi kapslami reka otwierasz ?

rozumiem, ze ty otiwrasz je noga ?

4. Data: 2005-01-07 16:52:18

Od: Kranu <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Iwanek napisał(a):
> Użytkownik "Kranu" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

> rozumiem, ze ty otiwrasz je noga ?

otwieraczem trzymajac go w rece :p

5. Data: 2005-01-07 17:04:58

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:eGxDd.39832$BO5.14135@news.chello.at
Od: unnamed" <"payback[WYTNIJ_TO] <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl>
Było:
> [...]
> poszedłem do domu. Krew leci non-stop jak cholera. zacisnalem
> sobie nad raną gumkę; i to narazie coś daje.

Idź do chirurga, może trzeba będzie szyć i zupełnie nie chodzi o wygląd.
Mam nadzieję, że nie przeciąłeś scięgien ... ruszanie palcem jeszcze nic nie
znaczy ;-)
Mam nadzieję, że jak to czytasz to właśnie wróciłeś od lekarza.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

6. Data: 2005-01-07 20:59:12

Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> nie znaczy ;-)
> Mam nadzieję, że jak to czytasz to właśnie wróciłeś od lekarza.

no cóż...
już nie boli i wogóle, ale dziura w skóre ma jakieś 6,5mm i widać żyłę,
ale nie pod skórą tylko tak gołym okiem, jest koloru b. ciemno
granatowego. I prawie napewno jest przecięta bo tyle krwi by nie
upłynęło :P Jak coś będzie nie tak to wiadomo - lekarz :P

7. Data: 2005-01-07 23:28:52

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:AKCDd.40064$BO5.13775@news.chello.at
Od: unnamed" <"payback[WYTNIJ_TO] <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl>
Było:
> [...]
> ciemno granatowego. I prawie napewno jest przecięta bo tyle krwi
> by nie upłynęło :P Jak coś będzie nie tak to wiadomo - lekarz :P

Jak byłem całkiem nieduży to kroiłem stearynę (taką ze świecy) nożem.
W pewnym momencie ostrze poleciało gwałtownie do przodu i mam dzisiaj 2cm
bliznę z 8 zarośniętymi dziurkami po bokach.
Twoja ranka może nie jest długa ale napewno głęboka,
mówię (piszę ;-) ) ci że to trzeba zszyć - teraz nie szyją nićmi tylko
przytrzymują takimi ściągaczami.
A zastrzyk przeciw tężcowi, a odkazić ranę, chcesz umrzeć ? Idź do chirurga
bo jak ci będą obcinać rękę przy łokciu to jeszcze w dupę pasem przyleję ;-)

8. Data: 2005-01-08 00:44:23

Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> A zastrzyk przeciw tężcowi, a odkazić ranę, chcesz umrzeć ? Idź do
> chirurga bo jak ci będą obcinać rękę przy łokciu to jeszcze w dupę pasem

po skaleczeniu niczego nie dotykalem palcem, w najblizszyb miejscu
zdezynfekowalem amolem i przemylem zimna wodą... starczy ?:P

9. Data: 2005-01-08 00:46:02

Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> A zastrzyk przeciw tężcowi, a odkazić ranę, chcesz umrzeć ? Idź do
> chirurga bo jak ci będą obcinać rękę przy łokciu to jeszcze w dupę pasem

ps. pozatym wiem co to blizna bo mam na brodzie taką 7cm. narciaż mnie
zajebał na stoku. jebany. snowboard bezpieczniejszy. na szczęście nie
bylo tu żadnej mojej winy :P a tylko 400 PLN dostalem odszkodowania. za
pare dni dam foto tej blizny bo chcę ją niebawem wyciąć/wypalić lub co
tam jeszcze >:P

10. Data: 2005-01-09 00:17:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jan 2005, unnamed wrote:

> Krew leci non-stop jak cholera. zacisnalem sobie nad raną gumkę; i to
> narazie coś daje.

ucisnac i zglosic sie do chirurga

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

usg tętnic szyjnych???
Etyka
Pytanie raczej do ginekologa
Co to jest ?
Wodniak jadra - gdzie sie operowac? [Wawa]