Re: _(')_ d o b r a w o l a . . .

Data: 2010-02-27 09:16:30
Temat: Re: _(')_ d o b r a w o l a . . .
Od: Iska <f...@o...pl>

On 27 Lut, 09:54, "malkontent" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:0f2683d5-7cd9-449d-9ad8-79f117a50ca1@
v20g2000yqv.googlegroups.com...

> a już rozmasowałem tętnice -  szkoda :-)

Ależ...jeszcze nic straconego, sęk w tym, że jest to
czyn raczej nieodwracalny, wiec zastanów się póki możesz ;)
Tu juz w grę wchodzi trzeźwy osąd :)

> Słoneczko - to była << licencia "discutica">> :-))))

Słoneczko - w tforzeniu nieistniejacego, w tym
abstrakcyjnych składni myślowych(wyrazów a raczej ich karykatur) nie
czuje oddechu konkurencji
na szyi...wiec - no no no, nie pouczaj mnie (pogroziłam Ci palcem) :)