d y n i a

1. Data: 2003-07-24 19:17:33

Temat: d y n i a
Od: "Krzyszt@f" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Własnie zauważyłem iż mam sporo ładnych kwitków i juz nawet kilkanaście
małych dyń na ogrodzie. Zastanawiam się co będzie można pożytecznego z nich
zrobic.
Ususzyć pestki to już wiem ;-) Ale może jakieś przetwory, potrawy ??

Krzyszt@f

1. Data: 2003-07-25 05:53:56

Temat: Re: d y n i a
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia *2003-07-24 21:17*, Użytkownik *Krzyszt@f* siedząc i dłubiąc w
klawiaturze napisał :

> [...]
> zrobic.
> Ususzyć pestki to już wiem ;-) Ale może jakieś przetwory, potrawy ??

Dynia w occie - moja ulubiona postać dyni ale nie stety nie mam przepisu
przy sobie a nigdy sam tego nie robiłem. na pewno się daje goździki i
cynamon w korze.

--
"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

1. Data: 2003-07-25 06:48:17

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nich
> zrobic.
> Ususzyć pestki to już wiem ;-) Ale może jakieś przetwory, potrawy ??

Zupe, ciasto, zapiekanke..
http://www2.gazeta.pl/kobieta/0,38663,0.html
A propos gdzies czytalam ze zapach ciasta dyniowego dziala wyjatkowo
pobudzajaco na mezczyzn... Moze warto na sobie sprawdzic ;)

1. Data: 2003-07-25 06:53:44

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> A propos gdzies czytalam ze zapach ciasta dyniowego dziala wyjatkowo
> pobudzajaco na mezczyzn... Moze warto na sobie sprawdzic ;)
Zefirka też chłopiec? I co się dzieje po wdychaniu tego zapachu?
minerwa

1. Data: 2003-07-25 07:40:02

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "minerwa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zefirka też chłopiec? I co się dzieje po wdychaniu tego zapachu?

Zefirka to dziewczynka (a scislej kobieta) ;) Sugestia dotyczyla
Krzysztofa-mezczyzny, jak zgaduje ;)
Co sie dzieje? Hmm... jak wynikalo z tych badan rosnie apetyt na seks...;)
Ale nie traktowalabym tej rewelacji jakos specjalnie serio ;)

Fw: Watrobka drobiowa
Gdzie w Krakowie serek mascarpone?
zembacz
RE: Wazne!