dania na sylwestra;

1. Data: 2002-10-07 09:14:27

Temat: dania na sylwestra;
Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow,
Chce zrobic mojej malzonce niespodzianke na sylwestra.....tzn mile i
romantycznie przywitanie Nowego Roku w kameralnej atmosferze, z wykwintnymi
potrawami (moga byc nawet kulinarne afrodyzjaki).
W zwiazku z tym, prosze o pomoc w zakresie przepisow.
Za wszelka pomoc jestem dozgonnie wdzieczny.
a' tomik
t...@o...pl
"...niech sie dzieje wola nieba,
z nia sie zawsze zgadzac trzeba..."

1. Data: 2002-10-07 10:30:42

Temat: Re: dania na sylwestra;
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a' tomik" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wykwintnymi
> potrawami (moga byc nawet kulinarne afrodyzjaki).
> W zwiazku z tym, prosze o pomoc w zakresie przepisow.

to dowcip czy na serio prawie 3 m-ce przed sylwestrem ukladasz menu na ten
wieczor?

pozdrawiam
Basia

ps. ja sie raczej zastanawiam co na swieta zrobie bez suszonych grzybow...

1. Data: 2002-10-07 10:38:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Basia
>
>ps. ja sie raczej zastanawiam co na swieta zrobie bez suszonych grzybow...

ususz pieczarki i udawaj...moze sie nikt nie pozna ;))))

Trys, zespolony ze Slupem po TAKIM wystepku
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-07 10:59:28

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ususz pieczarki i udawaj...moze sie nikt nie pozna ;))))

jak nie bedzie innego wyjscia... na razie ciagle jeszcze mam nadzieje ze
tesciowa wyweszy grzyby w lesie(bo ona je na wech bierze;-)

pozdrowka
Basia

1. Data: 2002-10-07 11:18:50

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:8vo2qug6bhntdkd7norbtr04slsmq5sreh@4ax.com...

> ususz pieczarki i udawaj...moze sie nikt nie pozna ;))))

Tesciowa w zeszlym roku w Wigilie zaserwowala pieczarki w ciescie...
Tego oszustwa niestety nie da sie ukryc, tak samo jak nie bylam wtedy w
stanie ukryc tego ze byly OBRZYDLIWE... lepiej juz bez tych grzybkow :-((((

gdaMa (Magda)

=-----

1. Data: 2002-10-07 11:42:04

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tego oszustwa niestety nie da sie ukryc, tak samo jak nie bylam wtedy w
> stanie ukryc tego ze byly OBRZYDLIWE... lepiej juz bez tych grzybkow

Nie wiem jakie byłe TE, ale jadłam u koleżanki pieczarki w cieście
naleśnikowym smażone w głębokim oleju i były pyszne.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-10-07 11:52:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>stanie ukryc tego ze byly OBRZYDLIWE... lepiej juz bez tych grzybkow :-((((

no dobra, ale ona je podala jako pieczarki w ciescie czy jako
grzybki w cioescie udajac ze to nie pieczarki...jak ma sie
czlowiek nastawic, to zmienia wszystko...a dlkaczego byly
obrzydliwe? czy dlatego, ze raczka tesciowej wykonane? muhahaha

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-07 12:06:05

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dowcip czy na serio prawie 3 m-ce przed sylwestrem ukladasz menu na ten
> wieczor?

Wcale nie żartuję, po prostu chcę wszystko doprowadzić do perfekcji. A
ewentualne przepisy wcześniej wypróbować na sobie i innych takich
"zwierzakach";-) aby przygotować i podać to co będzie najlepsze.
To chyba nie jest źle pomyślane co?
Pozdr

1. Data: 2002-10-07 12:14:36

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:fat2qu4oc55jhpiolr1hksij8ccl1k24lc@4ax.com...

> [...]
> czlowiek nastawic, to zmienia wszystko...a dlkaczego byly
> obrzydliwe? czy dlatego, ze raczka tesciowej wykonane? muhahaha

Podala z braku laku albo raczej z chytrosci, bo w zeszlym roku to grzybkow
bylo u nas duzo i zapewne wolala sobie je zostawic na lepsza okazje niz
wykarmic stado ludzi.
Moze taki pieczareczki w ciescie sa smaczne, ale nie jako zamiennik.
Dobrze ze jeszcze szlismy na druga Wigilie to chociaz sie prawdziwych
grzybkow najadlam... Wybredna jestem...

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-10-07 12:16:08

Od: "a' tomik" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zagladales do archiwum grupy, do przepisow z grudnia 2001, 2000, 1999...
>
> Tam na pewno znajdziesz informacje co grupowicze podaja pod szampana.

Basiu,
A możesz mi podpowiedzić jak się dostać do tego archiwum. Chętnie tam
pogrzebię i później nawet się podzielę tym co znajdę.
Pozdr
--

Nudziło mi się
Czekolada :-P