Re: darmowy program do grafiki bitmapowej

Data: 2004-03-11 18:32:53
Temat: Re: darmowy program do grafiki bitmapowej
Od: "Jotte" <t...@W...pl>

> No tak, ale jak coś wpisujesz na stan pracowni to w potocznym znaczeniu
> "przychód" i właśnie w tym problem _jaką to ma wartość_?
> Jeśli małą chyba /1000 zł/ to to zwolniają z podatku.
> US Skarbowy trzeba poinformować, z podaniem wartości z faktury zakupu.
> No ale jak jej nie ma? (faktury)

Walczyłem już kiedyś US parę razy (bez spektakularnych sukcesów) jako
administrator, ale w firmie generującej obrót finansowy. Interpretacja była
taka, że jak oprogramowanie jest za darmo, to pieniądze "zaoszczędzone" na
zakupie są jakby zyskiem (bo brak kosztów) i trzeba od nich zapłacić
podatek. Chore to, ale tak właśnie narodziły się pomysły zakupowania gazet
typu Chip na firmę typu Warzywniak Józek & Syn, aby mieć fakturę na
freeware'owy program (nomen omen) Fakturka.

Tu chodzi o coś innego - mają być zajęcia z podstaw tworzenia www i
potrzebny jest edytor grafiki bitmapowej. Nie będzie wciągany na żadne tam
stany, magazyny, księgowości itp.
Po prostu wykorzystany i deinstall do następnego razu.
Licencja GPL Gimp-a świetnie się w ten schemat wpasowuje.

--
Pozdrowienia
Jotte