dax cosmetics

1. Data: 2003-08-10 09:04:20

Temat: dax cosmetics
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj uzyłam ich maseczki nawilzajacej Minerały i powiem wam ze jestem
zachwycona. Pomijam ze wrocilam z plazy i skora na twarzy byla troche za
bardzo opalona i ze ta maseczka ukoila to goraco, ale dzisiaj rano wyglada
po prostu rewelacyjnie. Chociaz maseczka zdecydowanie do stosowania na noc
lub jak sie juz nigdzie nie wychodzi z domu po poludniu :) to mam zamiar
kupic cala tubke. I teraz pytanie do dziewczyn z Krakowa: gdzie moge znalezc
wiekszy wybor tych kosmetykow bo w sklepach ktore obeszlam (geant,
carrefour, plzaz, salamandra) niestety sa ich produkty szczatkow (czyli np
jeden) lub nie ma w ogole. Gdzie oprocz Rosmmana moge jeszcze ich spotkac?

Izis_

1. Data: 2003-08-10 09:30:40

Temat: Re: dax cosmetics
Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Gdzie oprocz Rosmmana moge jeszcze ich spotkac?

ja kupowałam w Krakchemii.
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-08-10 17:42:44

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> I teraz pytanie do dziewczyn z Krakowa: gdzie moge znalezc
> wiekszy wybor tych kosmetykow

Ja co prawda nie z Krakowa :-) Ale jesli w tym miescie jest Drogeria
Natura, to powinien byc spory wybor kosmetykow Daxa.

Gosia

1. Data: 2003-08-10 20:15:41

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <a...@n...interia.pl> napisał w wiadomości

> . Gdzie oprocz Rosmmana moge jeszcze ich spotkac?
>
> ja kupowałam w Krakchemii.
> Pozdrawiam! Ania S.

Bylam kupilam DZIEKI

IZIS_

od kiedy ??
szkola wdzieku, stylista albo cos w tym stylu;))
Lumene- co sądzicie?
Gdzie w wawie dobra kosmetyczka? (oczyszczenie cery)
nie moge sie zdecydować - pomóżcie