day wear plus - estee lauder

1. Data: 2003-03-30 15:33:17

Temat: day wear plus - estee lauder
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

info dla pan lubiacych estee lauder:
wczoraj bylam na zakupach, chcialam dokupic sobie "advanced night repair" estee
lauder. to juz moje trzecie
opakowanie, odkad odkrylam ten cud specyfik... no ale nie o tym ja mialam...
jak ja lubie kremy estee lauder, zadna inna firma nie ma takich dobrych jak dla mnie.
wczoraj zobaczylam cztery
nowe rodzaje day wear plus. jest to nowy day wear, ulepszony, bo poza bariera dla
srodowiska typu filtry uv, ma
jeszcze przeciwutleniacze i nieco wzmocnione dzialanie.
tu jest wszystko wytlumaczone:
http://www.esteelauder.com/whatshot/drmaes/index.tmp
l?AD_ID=32861
wczoraj pomazalam sobie gebe day wear plus with tint, czyli z kolorkiem. ale bajer...
pierwszy raz cos takiego
widzialam. jak sie wycisnie na reke to nie wyglada na krem z kolorem, dopiero jak sie
rozprowadzi, uwalnia sie
kolor (z malusienkich granulek w kremie). na poczatku myslalam, ze ten kolor bedzie
za ciemny dla mnie, ale
posmarowalam sie i okazalo sie, ze wszystko sie rozplynelo, buzia nabrala slicznego
koloru, nie za delikatnego i
nie za mocnego, po prostu w sam raz... naprawde sie popisalo estee lauder z ta
nowoscia. juz wiem, co kupie, jak
mi troche kasy spadnie;)

pozdrawiam
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-03-30 17:25:41

Temat: Re: day wear plus - estee lauder
Od: "Mariola" <m...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> schreef in bericht
> [...]
slicznego koloru, nie za delikatnego i
> nie za mocnego, po prostu w sam raz... naprawde sie popisalo estee lauder
Tez go uzywam jest wspanialy ,wogole uwazam ze kosmetyki Estee Lauder
chociaz sa drogie sa najlepsze , nie ma lepszych
Mariola

1. Data: 2003-03-30 18:10:20

Temat: Re: A kogo to obchodzi ?
Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola <m...@w...nl> napisał(a):

> [...]
> ------------------------
>
> Słuchaj no, a kogo to obchodzi czym ty se dzioba smarujesz i tak jesteś
brzydka jak noc to i te Estee Lauder niewiele tu pomoże, buhahahahahahaha!
Grażynka Lubicz

1. Data: 2003-03-30 19:10:03

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola wrote:

> Tez go uzywam jest wspanialy ,wogole uwazam ze kosmetyki Estee Lauder
> chociaz sa drogie sa najlepsze , nie ma lepszych

zgadzam sie, probowalam lancome, clinique, ale TYLKO kremy estee lauder wydaja mi sie
warte takiej ceny
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-03-30 19:34:02

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile on tak mniej więcej kosztuje i na jak długo wystarcza? Czy jest dobry
do wrażliwej cery?

pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-03-30 19:51:23

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> A ile on tak mniej więcej kosztuje i na jak długo wystarcza? Czy
> jest dobry do wrażliwej cery?

u mnie kosztowal cos ponad 30 $. pojemniczek nie jest najmniejszy, mysle ze wystarcza
na tyle, co i przecietny
krem. co do wrazliwej cery to nie mam pojecia.. dzieki bogu nigdy nie mialam jakichs
powaznych reakcji
alergicznych.. najlepiej przejdz sie do jakiejs drogerii i zapoznaj sie z testerem:)
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-03-30 19:55:40

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mialam jakichs powaznych reakcji
> alergicznych.. najlepiej przejdz sie do jakiejs drogerii i zapoznaj sie z

taki też mam zamiar... już jutro... buziaki!
Iza

1. Data: 2003-03-31 10:02:50

Temat: Odp: day wear plus - estee lauder
Od: "Ania" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest juz w Polsce???

1. Data: 2003-03-31 14:21:13

Temat: Re: Odp: day wear plus - estee lauder
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Czy jest juz w Polsce???

bylam dzis w sephorze - jeszcze nie ma, i pewnie trzeba bedzie poczekac
z miesiac. damn:(

xx.

1. Data: 2003-04-06 12:50:50

Od: "zuzza" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę sie juz odczekać nowej wersji day Wear - porzednią "kończę" - i
jestem nią zachwycona, mam nadzieję że ulepszona wersja nie będzie gorsza :-)
Uwielbiam kosmetyki Estee Lauder - może znacie maseczke peelingującą So
Polished Gentle Exfoliating Scrub - ma popiół wulkaniczny i kwasy z alg
morskich. Zastanawiam się nad jej kupnem...

PERFECT WEAR - AVON
Jaki jest adres strony z archiwum grupy uroda?
Podkład matujący Bielenda
AVON dla straszych kobiet
dermatolog KRK