dbacie o szyję?

1. Data: 2004-01-29 12:33:56

Temat: dbacie o szyję?
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - tyle się tu mówi o kremach do twarzy, a ciekawa jestem, ile z
Was smaruje kremem także szyję :) Pamiętam takie tytuły w gazetach mojej
matki, jak byłam mała "szyja Twoją metryką" ;)

Może od razu odpowiem ;)
Ponieważ ostatnio (chyba ze względu na zimową porę) strasznie mnie wszystko
uczula, to poprzestałam na Aretinie Q z Ziaji. No i jest w tym zestawie
również krem na szyję i dekolt. A jeśli nie używam do tego celu specjalnego
kremu do szyi, to maznę ją zawsze kremem do twarzy gdy w/w właśnie smaruję
;)

I pytanie dodatkowe. Czy Wam też tak ciężko się zmusić do smarowania stóp
kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche pięty.
Grrrr.

pozdrawiam, misiczka

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)

1. Data: 2004-01-29 13:01:56

Temat: Re: dbacie o szyję?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

> również krem na szyję i dekolt. A jeśli nie używam do tego celu
specjalnego
> kremu do szyi, to maznę ją zawsze kremem do twarzy gdy w/w właśnie smaruję

Rety, gdybym miala jeszcze osobno krem do szyi kupowac....;)
A tak serio - posmarowac czyms musze, bo jak tego nie zrobie to mnie skora
boli. Ale nie bardzo zwracam uwage czym smaruje: kremem do twarzy, do
biustu, czy jakims balsamem do ciala. A i kremem do rak mi sie zdarzalo, bo
akurat byl pod reka:))
Natomiast - juz przemyslanie - co jakis czas funduje sobie maseczke
liftingujaca-ujedrniajaco-nawilzajca - wtedy szyi tez sie dostaje:)

> I pytanie dodatkowe. Czy Wam też tak ciężko się zmusić do smarowania stóp
> kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche pięty.

To nawet nie tyle po drodze, co bardzo nie lubie tego pokremowego poslizgu
(na szczescie nie mam problemu z pietami). I to samo mam z lapkami - nie
cierpie kremu wewnatrz dloni. Za to na wierzch nakladam takie ilosci (tu
akurat bardzo lubie), ze pewnie przesiakaja na druga strone:)))

Pzdr,
Aga

1. Data: 2004-01-29 13:12:56

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):
> No właśnie - tyle się tu mówi o kremach do twarzy, a ciekawa jestem, ile
> Was smaruje kremem także szyję :) Pamiętam takie tytuły w gazetach mojej
> matki, jak byłam mała "szyja Twoją metryką" ;)

Staram sie zawsze smarowac ja tym co nakladam na twarz (Bo jeszcze jakies
specjalne specyfiki nie sa mi potrzebne choc moze pora zainwetowac bo za
chwile 23 wiosny na karku ). NIby to tylko kilka centymetrow nizej ale
mam problemy zeby o tym regularnie pamietac:)

> I pytanie dodatkowe. Czy Wam też tak ciężko się zmusić do smarowania stóp
> kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche
> pięty.

Ja juz nawet mam masc przy lozku ale nie gwarantuje to ze jej uzyje.
Pewnie zaraz wkomponuje ja w wystroj pokoju:)

karola
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2004-01-29 13:14:23

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche pięty.

Kwestia przyzwyczajenia. Ja sie przyzwyczailam smarowac nogi juz po
wykonaniu smarowan i wklepywan wszelkich pozostalych kremow, mleczek i
tonikow, po nalozeniu bielizny. Siadam sobie spokojnie w pokoju i smaruje
nozki w dzien kremem nawilzajacym do stop, potem skarpetki nakladam, a
wieczorem kremem zmiekczajacym do stop i hop do łózia.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-01-29 13:18:34

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nozki w dzien kremem nawilzajacym do stop, potem skarpetki nakladam, a
> wieczorem kremem zmiekczajacym do stop i hop do łózia.

Zazdroszczę samozaparcia :)))))))))

pozdrawiam, misiczka

--
Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-01-29 13:23:46

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...
[ciach]
> NIby to tylko kilka centymetrow nizej ale
> mam problemy zeby o tym regularnie pamietac:)

Wystarczy zaczynac od szyi, wtedy o twarzy na pewno sie nie "zapomni" ;)

1. Data: 2004-01-29 13:30:49

Od: t...@n...com.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

zefirka napisał(a):

> Wystarczy zaczynac od szyi, wtedy o twarzy na pewno sie nie "zapomni" ;)

A co zrobic jesli zapomne ze mialam zaczynac od szyi?:)
Dzieki za rade.
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2004-01-29 13:31:24

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Was smaruje kremem także szyję :) Pamiętam takie tytuły w gazetach mojej
> matki, jak byłam mała "szyja Twoją metryką" ;)

Ja zawsze, kiedy smaruję twarz kremem, smaruję i szyję, robię tak od
dziecka, ale jakieś specjalne kremy chyba mi jeszcze nie są potrzebne,
zapominam natomiast o dekolcie.

> I pytanie dodatkowe. Czy Wam też tak ciężko się zmusić do smarowania stóp
> kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche pięty.
> Grrrr.

O tak, mam to samo, tzn. latem to jeszcze, jakoś chodzenie w sandałkach mnie
dopinguje, żeby dbać o stopy, ale tak zimą to jakoś też mi nie po drodze.
> pozdrawiam, misiczka

Również pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2004-01-29 13:59:46

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@n...com.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...

> A co zrobic jesli zapomne ze mialam zaczynac od szyi?:)

Hm.. zaczac brac lecytyne..?;) A tak serio, przyzwyczajenie jest nasza druga
natura, wystarczy przez tydzien - dwa pilnowac, zeby wykonywac regularnie
jakas czynnosc, zeby stala sie ona naszym nawykiem.

1. Data: 2004-01-29 23:05:34

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
specjalnego
> kremu do szyi, to maznę ją zawsze kremem do twarzy gdy w/w właśnie smaruję

Po ostatnim poście kupiłam sobię tę Ziaję...
Swędzi mnie po posmarowaniu przez dwa dni...
Chyba mi nie pasuje..
A szkoda..

rozszerzone pory
dobranie fryzury - jak ???