dbacie o szyję?

From: "misiczka" <U...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: dbacie o szyję?
Date: Thu, 29 Jan 2004 13:33:56 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@62.233.250.142

No właśnie - tyle się tu mówi o kremach do twarzy, a ciekawa jestem, ile z
Was smaruje kremem także szyję :) Pamiętam takie tytuły w gazetach mojej
matki, jak byłam mała "szyja Twoją metryką" ;)

Może od razu odpowiem ;)
Ponieważ ostatnio (chyba ze względu na zimową porę) strasznie mnie wszystko
uczula, to poprzestałam na Aretinie Q z Ziaji. No i jest w tym zestawie
również krem na szyję i dekolt. A jeśli nie używam do tego celu specjalnego
kremu do szyi, to maznę ją zawsze kremem do twarzy gdy w/w właśnie smaruję
;)

I pytanie dodatkowe. Czy Wam też tak ciężko się zmusić do smarowania stóp
kremem? Jakoś nigdy mi nie po drodze, a potem marudzę, że mam suche pięty.
Grrrr.

pozdrawiam, misiczka

--
W życiu cokolwiek oswoisz, jesteś za to odpowiedzialny
(Saint-Exupery)