debolizyna i fitolizyna

1. Data: 2009-04-17 19:28:39

Temat: debolizyna i fitolizyna
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy nazwy poprawne ale pilem to okolo 10dni, skonczyly sie tubki
(mialem pic 42 dni)
po tych 10 dniach wysypalo mnie na twarzy, na plecach i na klatce piersiowej
czy to normalne ?
jak sie teraz pozbyc tego czegos?nie sa to pryszcze lecz takie male
podskorniaki ktore owszem mozna wyciskac..... jest ich mnostwo.....

2. Data: 2009-04-18 01:06:08

Temat: Re: debolizyna i fitolizyna
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek"
> [...]
> jak sie teraz pozbyc tego czegos?nie sa to pryszcze lecz takie male
> podskorniaki ktore owszem mozna wyciskac..... jest ich mnostwo.....

Ostrzeżenie: Preparatu nie wolno podawać w razie uczulenia na którykolwiek z
jego składników.
Dotyczy Fitolizyny.

Pzdr
Cancer

3. Data: 2009-04-18 01:30:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" napisał:

> Ostrzeżenie: Preparatu nie wolno podawać w razie uczulenia na
> którykolwiek z jego składników.
> Dotyczy Fitolizyny.

W związku z czym kolega bartek udaje się biegiem do lekarza i melduje
wystąpienie objawów (bo z Twojej wypowiedzi tego co mniej lotni nie
wywnioskują) !

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-04-22 16:13:35

Od: ayub <a...@U...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

OT

Na problemy z kamieniami nerkowymi polecam tabletki SHI-LING-TONG.
Nie mam na tyle samozaparcia żeby pić te lizyny ;-)

Pozdr.

Obniżenie ciśnienia - naturalnie
Serce
działanie DES
skurcze?
Permen - czy to działa? (Delikatny lek wspomagający potencję)