debska olo ghost eniłan!

81. Data: 2013-07-22 12:33:30

Temat: Re: debska olo ghost eniłan!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1sw0ydxh0ppmw$.1iwz0q1gl3pt6$.dlg@40tude.net...

> Nie projektuj. To Ciebie pogięło...

:-DDDD
Nie nerwujsja.

82. Data: 2013-07-22 12:35:58

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:30, Fragile pisze:

> Nie projektuj. To Ciebie pogięło...

Nie dasz rady. Pokona Cię doświadczeniem.

83. Data: 2013-07-22 12:37:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:35:58 +0200, Lebowski napisał(a):

> Nie dasz rady. Pokona Cię doświadczeniem.

Też tak uważam.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

84. Data: 2013-07-22 12:40:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:33:30 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> :-DDDD
> Nie nerwujsja.

Zauważyłam, że jak nie wstawię emotki :), to mi 'nerwosol' przypisujesz :)
Spoks, doc :)

M.

85. Data: 2013-07-22 12:41:40

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 11:53, Fragile pisze:

> Tu każdy wie, co pisze...

poszzzzzz ileście naprodukowali
a ja żem tylko na chwile z domu wyszła

--
http://tnij.org/xbiy

86. Data: 2013-07-22 12:43:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłam, że jak nie wstawię emotki :), to mi 'nerwosol' przypisujesz :)
> Spoks, doc :)

Ja nie potrzebuje emotek. Sam zwykle nie uzywam, gdybys nie zauwazyla.

87. Data: 2013-07-22 12:46:42

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:06, Fragile pisze:

> Ale widzenie w człowieku dobra, wcale nie wyklucza dostrzegania jego wad :)
> Każdy ma zady i walety :) Jeśli ktoś popełni błąd, czy zachowa się w naszym
> odczuciu 'źle', wcale nie musi oznaczać, że jest złym człowiekiem...

jakbym go slyszła. co nie zmienia faktu że
te skrajności uważam za chorobe umysłu. :-P
ja na poczatek każdemu daje 100% jak zawiedzie
spada do zera i punktuje od początku, generalnie
oględziny ludzkości wychodza mi: 60% zła 40% dobra

--
http://tnij.org/xbiy

88. Data: 2013-07-22 12:49:10

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:26, Ghost pisze:

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez nie urode porownywalem.

glob moze byc urodzifszy zważywszy ze do cipendelizmu go wynajmowali

--
http://tnij.org/xbiy

89. Data: 2013-07-22 13:01:36

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-22 12:49, *Izunia* pisze:

> glob moze byc urodzifszy zważywszy ze do cipendelizmu go wynajmowali

Jak zwracasz się do swojego promotora to możesz wyciągnąć na chwilę
jęzor, na pewno się nie obrazi.
Bo faflonisz się trochę.

90. Data: 2013-07-22 15:32:26

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:46:42 +0200, *Izunia* napisał(a):

> jakbym go slyszła. co nie zmienia faktu że
> te skrajności uważam za chorobe umysłu. :-P

A wiem, nic nowego ;)

> ja na poczatek każdemu daje 100%

Ja również.

> jak zawiedzie
> spada do zera i punktuje od początku,

Ja podobnie.

> generalnie
> oględziny ludzkości wychodza mi: 60% zła 40% dobra

U mnie nieco inaczej wychodzi, ale nigdy nie mówię nigdy...

M.

Pokłosie
Spokojnej nocy...
Czarne Łabędzie przybywajcie!