[dekoracja] ceramika z Ikei

1. Data: 2003-06-12 13:35:54

Temat: [dekoracja] ceramika z Ikei
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osób regularnie bywających w Ikei: ichnia
ceramika stołowa występuje w seriach w różnych wariantach
kolorystycznych. Czy jeśli jakiś kolor był i już go nie ma, za
to są inne, to można mieć nadzieję, że jeszcze się pojawi
względnie zalega półki w drugim końcu kraju, czy raczej należy
odbyć duchową żałobę i poszukać czego innego?

Pozdrawiam
Hanka zła, że w odpowiednim czasie nie kupiła tych kremowych
talerzy
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-06-12 13:45:01

Temat: Re: [dekoracja] ceramika z Ikei
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względnie zalega półki w drugim końcu kraju, czy raczej należy
> odbyć duchową żałobę i poszukać czego innego?

Często miewam tam problemy ze 'znikniętym' a upatrzonym towarem. Pani w
informacji oświeciła mnie, że wszystkie produkty mają coś w rodzaju
certyfikatu (nie wiem jakiego słowa użyła, tak naprawdę) i to coś wygasa.
Następnie produkty czekają na wznowienie tegoż i zdarza się że nie ma ich w
sklepie i pół roku, bo nawet tyle może trwać cały proces.
Zapytaj w informacji o tę ceramikę, bo być może też jest w 'stanie
oczekiwania'.
Jeśli nie no to przykro mi.
:)
Magda

1. Data: 2003-06-12 14:09:11

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bca006$hks$1@news.onet.pl...
> [...] produkty czekają na wznowienie tegoż i zdarza
> się że nie ma ich w sklepie i pół roku, bo nawet tyle
> może trwać cały proces[...]

Skoro w ogóle zdarza się, że wracają, to jest jakaś nadzieja. Co
prawda jedyną odpowiedzią, jaką udało mi się uzyskać na
bezpośrednie pytanie, było "trudno mi powiedzieć coś
konkretnego", ale może następnym razem będę mieć więcej
szczęscia.

Dzięki, pozdrawiam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-06-12 15:43:26

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 12 Jun 2003 16:09:11 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> bezpośrednie pytanie, było "trudno mi powiedzieć coś
> konkretnego", ale może następnym razem będę mieć więcej

Różnie bywa -- ja sobie chciałam kupić czarno-szary komplet
naczyń, według informacji "bywa", ale od dwóch lat w poznańskiej IKEI
nie widziałam. Drugi regał Onkel już przebolałam, bo lada chwila wjadą
mi do domu nowe półeczki na książki.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-06-12 19:18:59

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-06-12 17:43, Użytkownik Małgorzata Krzyżaniak napisał:
> [...]
> naczyń, według informacji "bywa", ale od dwóch lat w poznańskiej IKEI
> nie widziałam. Drugi regał Onkel już przebolałam, bo lada chwila wjadą

Dziewczyny, a jakby tak maila do nich napisać?
Wiem, że mają polską stronę, może tam jest jakiś kontakt?

--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-06-13 06:38:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 12 Jun 2003 21:18:59 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@o...pl> i powiedziała:

> Dziewczyny, a jakby tak maila do nich napisać?
> Wiem, że mają polską stronę, może tam jest jakiś kontakt?

A odpisze ktokolwiek w miarę kompetentny, kto będzie znał plany
i zawartość dostaw? Strona, o ile wiem, jest robiona za granicą, a u nas
jest tylko polska wersja. Jakoś nie przypuszczam, żey cokolwiek
sensownego mailem przyszło...

Zuzanka

*:.

1. Data: 2003-06-13 06:41:18

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 13 Jun 2003 08:50:47 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> Gratulacje :)

Na razie mam okrutne dylematy, czy autorami, czy wydawnictwami,
czy alfabetycznie. I jak przywieźć książki z domów rodzinnych. I czy
nie okaże się, że trzeba będzie zrobić jeszcze regałów (teoretycznie
będzie 28 półek po ok. 90 cm, czyli 25 mb książek? 8-)).

Zuzanka

*:.

1. Data: 2003-06-13 06:50:47

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości news:slrnbeh7su.qrj.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...] lada chwila wjadą
> mi do domu nowe półeczki na książki.
> [...]

Gratulacje :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-06-13 07:13:56

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:slrnbeisge.o5v.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...] czy autorami, czy wydawnictwami,
> czy alfabetycznie.

No coś Ty. Kolorami okładek przecież.

> I jak przywieźć książki z domów rodzinnych.

Rany bomba, Wy macie tego _jeszcze_ więcej?! ;)

> I czy nie okaże się, że trzeba będzie zrobić
> jeszcze regałów[...]

Trzeba będzie. Jak nie teraz, to za miesiąc :)

Pozdrawiam
Hanka się ciesząca, że Merlin przysyła w porządnych kartonach,
latami moga stać :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-06-13 08:15:47

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wystukała:

> Na razie mam okrutne dylematy, czy autorami, czy wydawnictwami,
> czy alfabetycznie.

Najładniej seriami... ;)

> I jak przywieźć książki z domów rodzinnych.

Pewnie najwygodniej samochodem.

> I czy nie okaże się, że trzeba będzie zrobić jeszcze regałów (teoretycznie
> będzie 28 półek po ok. 90 cm, czyli 25 mb książek? 8-)).

Na pewno zabraknie. Jak nie teraz to za rok ;>

Jo'Asia z ~35mb półek i stosikami pod ścianą...

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

Sprzedaż mieszkania
Śmierdząca woda, a kolor farby w łazience
[Kraków] Jaka jest twardość wody?
remont- pomóżta! :)
Przeprowadzka W-wa